1 805 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Gammal plastmatta under nytt klickgolv?
Hej
Jag har köpt ett sommarhus med krypgrund där Anticimex installerat ett avfuktningssystem i grunden. Huset är alltså torrt underifrån.
Vi ska nu lägga klickgolv och undrar om den gamla plastmattan kan vara kvar? Mattan sitter som berget, och låter den gärna vara kvar om det funkar.
Tacksam för synpunkter.
Mvh Jörgen
Jag har köpt ett sommarhus med krypgrund där Anticimex installerat ett avfuktningssystem i grunden. Huset är alltså torrt underifrån.
Vi ska nu lägga klickgolv och undrar om den gamla plastmattan kan vara kvar? Mattan sitter som berget, och låter den gärna vara kvar om det funkar.
Tacksam för synpunkter.
Mvh Jörgen
Förra ägarna av vår kåk lät den gamla plastmattan vara kvar när de la laminatgolv.J Jorgli skrev:Hej
Tacksam för synpunkter.
Mvh Jörgen
När vi bytte ut det ena för att det var fult som stryk lät vi plastmattan vara kvar.
Funkar hur bra som helst.
Blir ju även som ett skydd om man råkar spilla nått.
Klicka här för att svara