
Hej, vi har köpt ett gammalt parkettgolv. Se bild. Hur lägger vi det på bästa sättet? Ska skåran på sidan användas till att spika i eller ska man använda en kil där? Vilket underlag är bäst? Vi har plankgolv. Ska vi lägga något mellan det och parketten? Limma eller spika, vad är bäst? Kan man också skruva?
