Hej
Har en Tab 2 som jag jag funderar på att sätta upp som manöverpanel i köket.
Har fått till ett användbart gränssnitt mha Intellihome.
Vet någon hur man gör för att aldrig behöva starta skärmen med fysisk knapp?
Jag vill att bilden är synlig men ev släcks efter lång tids väntan, alternativt dimmas ner något. Om så vill jag kunna tända den genom att toucha skärmen.

Alla tips och idéer mottages med stor tacksamhet.
 
Jag använder en surfplatta med Android 4.2.2 på motsvarande sätt. För att undvika inbränning så har jag satt Viloläge på 10 minuter, Dagdrömmar till klocka och Skärmlåset avstängt.

//Göran
 
Så här ser det ut på min surfplatta:
tablet-freeboard.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Dashboarden byggd med freeboard.io.

//Göran
 
Prydligt.
Saknar dock alla former av programeringskunskaper.

Tack för hänvisning Mattias. Otroligt att jag missade den tråden..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.