Hej
Har en Tab 2 som jag jag funderar på att sätta upp som manöverpanel i köket.
Har fått till ett användbart gränssnitt mha Intellihome.
Vet någon hur man gör för att aldrig behöva starta skärmen med fysisk knapp?
Jag vill att bilden är synlig men ev släcks efter lång tids väntan, alternativt dimmas ner något. Om så vill jag kunna tända den genom att toucha skärmen.
Alla tips och idéer mottages med stor tacksamhet.
Har en Tab 2 som jag jag funderar på att sätta upp som manöverpanel i köket.
Har fått till ett användbart gränssnitt mha Intellihome.
Vet någon hur man gör för att aldrig behöva starta skärmen med fysisk knapp?
Jag vill att bilden är synlig men ev släcks efter lång tids väntan, alternativt dimmas ner något. Om så vill jag kunna tända den genom att toucha skärmen.
Alla tips och idéer mottages med stor tacksamhet.
Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
Här kanske finns nått intressant
https://mobil.byggahus.se/forum/vil...anel-pa-vaggen-till-z-wave-6.html#post2418596
https://mobil.byggahus.se/forum/vil...anel-pa-vaggen-till-z-wave-6.html#post2418596
Klicka här för att svara
