Efter två minuters googling hittade jag följande på nwt.se:
17.11
Villabrand, gamla vägen, Slottsbron. En obebodd villa helt övertänd. Under dagen hade husägaren utfört arbete i huset. Brandorsak okänd i nuläget.
HOPPAS att huset var försäkrat
17.11
Villabrand, gamla vägen, Slottsbron. En obebodd villa helt övertänd. Under dagen hade husägaren utfört arbete i huset. Brandorsak okänd i nuläget.
HOPPAS att huset var försäkrat
idag har dom satt in fönster i källaren och börjat men vvs i badrummen.
//Ekiz
//Ekiz
Hur fungerar det i ett sånt här fall. Hur dyrt nytt hus får man om det gamla brinner ner? Vad är det som bestämmer priset? Är det inköpspriset ,taxeringsvärdet eller något annat?
Klicka här för att svara




