8 911 läst ·
8 svar
9k läst
8 svar
Galvad gängad stång M20 i Stockholm?
.....till vettiga priser?
Jag behöver 11m gängad stång, galvad, samt muttrar och fyrkantbrickor (100st). Var köper man det till vettiga priser? Biltema, Jula etc har bara förzinkade prylar och det duger inte till ett brygg-bygge.
Mvh,
MathiasS
Jag behöver 11m gängad stång, galvad, samt muttrar och fyrkantbrickor (100st). Var köper man det till vettiga priser? Biltema, Jula etc har bara förzinkade prylar och det duger inte till ett brygg-bygge.
Mvh,
MathiasS
Vi har köpt gängstång till jobbet på Ahlsell och dom var betydligt billigare än Sieverts men jag vet inte om det går att handla som privatkund där.
Annars har Bromma Järn ett rätt bra sortiment, också billigare än Sieverts, eller var iallafall, det är något år sen jag var där.
Annars har Bromma Järn ett rätt bra sortiment, också billigare än Sieverts, eller var iallafall, det är något år sen jag var där.
Det blev blank stång från biltema med tillhörande muttrar och brickor. Blåser på nån typ av ytbehandling på det och hoppas på det bästa. Gick upp ett snäpp i dimension (till 20mm) och dubblerade kritiska fästpunkter.
Det lär inte blåsa bort....
Tänkte också montera en inspekterbar bit gängstång så kan jag se hur mycket den rostar varje år....
Det lär inte blåsa bort....
Tänkte också montera en inspekterbar bit gängstång så kan jag se hur mycket den rostar varje år....
Klicka här för att svara