Har bytt upp mig till större släp och säljer min gallergläp.

Den är från 2003 och av märket TGAB/Gissebo som numer är del av Benderup/Fågelsta/Thule koncernen.
Av modell D1250, flaksläp med gallergrindar, lite längre och bredare flak (3,25 x 1,52 m).
Detta är den större modellen som uthyrarna brukar ha, dock är den totalvikt 1250kg och inte 1000kg som är brukligt på uthyrningen.

Detta är en sk mack-släp från Thule, dvs varmgalvad, helsvetsad konstruktion för att tåla uthyrningslivet och entreprenad. Det är riktiga galvade avbärare och stänkskärmar.
Passar utmärkt till transport av längre föremål som plank/reglar då släpvagnen har långa dragbalkar vilket gör att man lätt lastar med 1 meters överhäng både fram och bak. Dessutom för det även med sig utmärkta vägegenskaper, även då släpvagnen är tom.

Besiktigad juni -21, nästa gång 2023. Bromsar genomgånga inför besiktningen, flakskivan är bytt 2018, lite sliten på ytan men frisk i kärnan. All belysning fungerar (dock ej led-konverterad).
Nordiska friktionsdäck med maxlast 1500kg sitter på, köpta innan besiktning -21 (typ 100mil).
Nästan nya dubbdäck kan följa med (dock ickepenetrerande skada på däcksidan).

Totalvikt 1250 kg
Lastvikt 940 kg
Flakets längd 3250 mm
Flakets bredd 1520 mm
Lämhöjd 270 mm
Nätgrind höjd: 800 mm

Ordnar bilder när den är tvättad ;) eller så kör vi en visning direkt. Finns i Huddinge.
Kan fås med alu-låda på dragbalken för spännband och pressening, kan fås med en uppsättning spännband och tillbehör.
Lås ingår och valfri elkabel 7->13 eller 7->7.

Tänkt pris runt 20' beroende på vad du vill ha till. Prutning på plats. Swish eller banköverföring.

Släpvagn med nätgaller parkerad på en gata framför ett hus i soligt väder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tom släpvagn parkerad på en asfalterad väg med omgivande bebyggelse och träd.
Skapa konto
Gul pallbock framför en släpvagn med kraftig skugga av person som fotograferar.
Skapa konto
Ramp med stålnät och skuggor, slitage och fläckar syns på ytan, indikation på underhållsbehov.
Skapa konto

C corre skrev:

Den är från 2003 och av märket TGAB/Gissebo som numer är del av Benderup/Fågelsta/Thule koncernen.
Av modell D1250, flaksläp med gallergrindar, lite längre och bredare flak (3,25 x 1,52 m).
Detta är den större modellen som uthyrarna brukar ha, dock är den totalvikt 1250kg och inte 1000kg som är brukligt på uthyrningen.

Detta är en sk mack-släp från Thule, dvs varmgalvad, helsvetsad konstruktion för att tåla uthyrningslivet och entreprenad. Det är riktiga galvade avbärare och stänkskärmar.
Passar utmärkt till transport av längre föremål som plank/reglar då släpvagnen har långa dragbalkar vilket gör att man lätt lastar med 1 meters överhäng både fram och bak. Dessutom för det även med sig utmärkta vägegenskaper, även då släpvagnen är tom.

Besiktigad juni -21, nästa gång 2023. Bromsar genomgånga inför besiktningen, flakskivan är bytt 2018, lite sliten på ytan men frisk i kärnan. All belysning fungerar (dock ej led-konverterad).
Nordiska friktionsdäck med maxlast 1500kg sitter på, köpta innan besiktning -21 (typ 100mil).

Totalvikt 1250 kg
Lastvikt 940 kg
Flakets längd 3250 mm
Flakets bredd 1520 mm
Lämhöjd 270 mm

Ordnar bilder när den är tvättad ;) eller så kör vi en visning direkt. Finns i Huddinge.
Kan fås med alu-låda på dragbalken för spännband och pressening, kan fås med en uppsättning spännband och tillbehör.

Tänkt pris runt 20' beroende på vad du vill ha till. Prutning på plats. Swish eller banköverföring.
C corre skrev:

Totalvikt 1250 kg
Lastvikt 940 kg
Flakets längd 3250 mm
Flakets bredd 1520 mm
Lämhöjd 270 mm

Hej.
Är intresserad men 20tkr är i överkant med tanke på att den snart är 20 år!
Om du har kvar den så är det väl ett kvitto på det antar jag . Hör av dig så kan jag göra snabb affär om priset är rätt.
Mvh Johan

Ojdå, glömde uppdatera här, den gick rätt snabbt där via annan kanal.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.