1 499 306 läst ·
15 315 svar
1499k läst
15,3k svar
GAAAAHHHH!!!
Gick det inte vara att lägga in en distans och tejpa ihop? Eller var det allvarligare än så?yonna skrev:
GAAAAHHHH!!! MÖSSEN JUBLAR & APPLÅDERAR. Krävd ombesiktning av bilen idag pga att två kablar tydligen gnider mot varandra. Bilen skulle idag fraktas till musfri plats i storstaden - nödvändigt alternativ under vinterhalvåret då jag vägrar tömma den dagligen på döingar. Nu får jag behålla bileländet en vecka för verkstadsbesök innan den hämtas.
Puh. Besök hemma och syrran misslyckades med två st fejkaioli på raken. Jag sa att vi får hälla ut nr 2 med 2 dl rapsolja i trädgården för att man såklart absolut inte häller i vasken. Men var är den första? ”-Jag hällde den i vasken men spolade noga med varmvatten!”. Gaaaaahhhh! Jag som inte häller in minsta lilla fett och vi har cirka 50 meter rör ner till gatan 🙂
Vanligt varmvatten är knappast fullgott, blanda upp med fettlösare åtminstone. Men som du var inne på, helst inte ner i vasken.nikasp skrev:
Puh. Besök hemma och syrran misslyckades med två st fejkaioli på raken. Jag sa att vi får hälla ut nr 2 med 2 dl rapsolja i trädgården för att man såklart absolut inte häller i vasken. Men var är den första? ”-Jag hällde den i vasken men spolade noga med varmvatten!”. Gaaaaahhhh! Jag som inte häller in minsta lilla fett och vi har cirka 50 meter rör ner till gatan 🙂
nikasp skrev:
Alla dessa förbannade larm i moderna bilar!
Är det inte fikalarm så är det titta rakt fram larm! Är det inte det så finns det en hoper andra plingade larm som gör en frustrerad!
Några går inte koppla bort eftersom EU bestämts så.
Tacka vet jag Volvo 142, det var inga plingade larm i den
Är det inte fikalarm så är det titta rakt fram larm! Är det inte det så finns det en hoper andra plingade larm som gör en frustrerad!
Några går inte koppla bort eftersom EU bestämts så.
Tacka vet jag Volvo 142, det var inga plingade larm i den
Japp jag kommer aldrig någonsin köpa en sån bil. Måste jag köpa en bil nån gång i framtiden så får den vara helt autonom och jag kan sova i baksätet.A Achren57 skrev: