MathiasS MathiasS skrev:
Några finns det, men det är inte det som gjort att jag växt ur poolen.
Du får använda dem för att skicka interweb med.

G Greger_08 skrev:
GAAAAAAAH min granne som jag delar tomtgräns med mitt i en slänt orkade inte ta bort sina löv i år så han krattade helt enkelt över dom till min sida om tomtgränsen så nu har jag en stor blöt lövhög liggandes mot mitt staket som ligger 0.5 m in på tomten gömd bakom ett träd så han slipper se skiten..

Ibland undrar man hur folk tänker
Dags att starta lövblåsen och rikta den mellan springorna på stakete då ;)

• Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
G Greger_08 skrev:
GAAAAAAAH min granne som jag delar tomtgräns med mitt i en slänt orkade inte ta bort sina löv i år så han krattade helt enkelt över dom till min sida om tomtgränsen så nu har jag en stor blöt lövhög liggandes mot mitt staket som ligger 0.5 m in på tomten gömd bakom ett träd så han slipper se skiten..

Vad svarade han när du hade åsikter om det beteendet?

G
K Kane skrev:
Vad svarade han när du hade åsikter om det beteendet?
Att det bara var temporärt och dom skulle ta bort..

Dock tråkigt att behöva påpeka självklara saker blöta löv mot trä är inte bra..

• Wow
Kane
  • Laddar…
G Greger_08 skrev:

Nu har ju igelkotten någonstans att bo.

• Gilla
Intet
  • Laddar…
G
pacman42 pacman42 skrev:
Nu har ju igelkotten någonstans att bo.
Räven har tagit över området så dom har redan flyttat..

En jävel satte sig och sket på min entre matta fångad på film 🙃

• Haha
  • Gilla
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
Fick en rysning i kroppen och en flashback från när jag var liten och kollade på Hitchcocks "Fåglarna"
Knallade hem från affären nu i kväll strax före 9, det hade börjat skymma, helt tyst ute.
Bredvid området jag bor i ligger Storgärdet, en stor åker där typ 500 kanadagäss har slagit läger.
Plötsligt blir det ett jäkla liv, alla fåglarna drar iväg samtidigt och stryker taknockarna på våra hus, det formligen sprutar fåglar i typ en halv minut innan jag når min ytterdörr 😱

• Haha
  • Wow
cpalm och 6 till
  • Laddar…
Fairlane
Inget gaaahh för egen del, men jag undrar hur föraren av den bil jag såg igår kände (och tänkte).

Jag ser lite längre fram på vägen hur en polisbil står i högerfil med blåljus på och en bil framför. Polismannen är på väg tillbaka till sin bil, hoppar in och slår av blåljusen när jag är nästan framme. Samtidigt som jag glider förbi i vänsterpil (långsamt, det är 50 km/h på platsen och det slår precis om till grönt så vi kör kanske 30 km/h) så rullar bilen som stoppats iväg igen och fortsätter framåt i filen som blir bussfil 30 meter längre fram. Efter kanske 75 meter i bussfilen drar polisen på blåljus igen, med rött/blått fram... 😀

• Haha
  • Wow
hapazard och 11 till
  • Laddar…
TePe blå tuggummi, smakade typ som 5:56 luktar.
Riff tuggummi var ett annat numera försvunnet

K KariHa skrev:
TePe blå tuggummi, smakade typ som 5:56 luktar.
Inte övertygad om att alla här tycker det är en dålig sak...
Och, fel tråd? Eller? 🙃

tveksamt tveksamt skrev:
Inte övertygad om att alla här tycker det är en dålig sak...
Och, fel tråd? Eller? 🙃
Japp, verkar vara konstigheter idag. Läser en tråd men hamnar någon annanstans så Gaaaahhh

K KariHa skrev:
Japp, verkar vara konstigheter idag. Läser en tråd men hamnar någon annanstans så Gaaaahhh
Har du möjligtvis den nedre inställningen på?

Inställningar för oändlig scroll, alternativet "På" är valt för att automatiskt ladda nya sidor, och "Av" för fler ämnen i oändlig scroll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Alfredo Alfredo skrev:
Har du möjligtvis den nedre inställningen på?

[bild]
Hittar ingen sådan inställning på min gamla iPhone

K KariHa skrev:
Inte om du först väljer inställningar och därefter preferenser? Klicka först av allt på din egen ikon i övre högra hörnet.

K KariHa skrev:
I appen: klicka på profilbilden uppe till höger och välj "inställningar", sedan menyn Inställningar uppe till höger under profilbilden och välj "preferenser", sedan ser du alternativet för oändlig scroll en bit ned på sidan.

Via hemsidan: klicka på profilbilden uppe till höger och välj "inställningar", välj sedan "preferenser" i menyn till vänster och leta efter alternativet för oändlig scroll en bit ner på sidan.

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.