RoTe
GAAAAAAH projektorns lampa gick sönder igår och jag har ju ingen annan teve så panikbeställde en noname lampa... Kommer säkert inte funka men känner inte för att lägga ut flera tusen på en 12 år gammal projektor heller.

RoTe RoTe skrev:
GAAAAAAH projektorns lampa gick sönder igår och jag har ju ingen annan teve så panikbeställde en noname lampa... Kommer säkert inte funka men känner inte för att lägga ut flera tusen på en 12 år gammal projektor heller.
Ah de brukar funka 👍

• Gilla
RoTe
  • Laddar…
Precis landat på Finnlinks färja i Kapellskär på väg mot Nådendal, kom till hytten och nån jävel hade ställt in +25 grader i hytten ,🤬🥵🤬🤬🤬

• Arg
  • Gilla
  • Ledsen
hapazard och 2 till
  • Laddar…
RoTe
F fusion skrev:
Precis landat på Finnlinks färja i Kapellskär på väg mot Nådendal, kom till hytten och nån jävel hade ställt in +25 grader i hytten ,🤬🥵🤬🤬🤬
Är väl bara sova utan täcke då? Jag har 30 grader i sovrummet en normal sommar...

RoTe RoTe skrev:
Jag har 30 grader i sovrummet en normal sommar...
Men gillar du det?

• Gilla
hapazard
  • Laddar…
RoTe
Alfredo Alfredo skrev:
Men gillar du det?
Nej men 25 är inget problem överhuvudtaget.

• Gilla
karlmb
  • Laddar…
Ställt in +17

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Nej men 25 är inget problem överhuvudtaget.
Är väl en smaksak. 25 på vintern i Sverige tycker jag är olidligt varmt i sovrummet. Nerkylt till 25 i ett varmt land tycker jag är ruggigt kallt…

• Gilla
  • Haha
Utsliten och utdömd och 2 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Är väl bara sova utan täcke då? Jag har 30 grader i sovrummet en normal sommar...
Kan inte sova utan täcke. En varm sommar får vi uppemot +28 i markplanet, då sover man gött i källaren med sina +18 👍

• Gilla
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
F fusion skrev:
Kan inte sova utan täcke.
Jag har också svårt för det. Vill ha tyngden på mig.

• Gilla
fusion
  • Laddar…
RoTe
F fusion skrev:
Kan inte sova utan täcke. En varm sommar får vi uppemot +28 i markplanet, då sover man gött i källaren med sina +18 👍
Jag har ett sommartäcke som är jättetunnt, visst det väger inget men jag behöver också någonting på mig för att sova och det funkar bra.

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
De har skaffat självscanning på "min" lokala Bauhaus. Nästan så man kan handla där nu...
Det har de på "min" Bauhaus också... tyvärr tror jag aldrig den har varit öppen när jag varit där... gah...

• Ledsen
Dan_Johansson
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Vår lampa gav upp förra året... försökte beställa en ny... 3 månaders leveranstid! Kollar runt, inser att trots att det är en svindyr Epson så är just denna lampan helt slutsåld och har leveransproblem. 3 månader visade sig inte heller vara 3 månader, utan det var alltid 3 månader från aktuellt datum, varken ÅF eller Epson hade någon aning om när lampan skulle finnas i lager igen.

Slutade med en piratlampa från Amazon, kom dagen efter. Märkbart sämre ljusstyrka, men kostade 1/3 och framförallt, det gick att få tag på den...

RoTe
AndersPS AndersPS skrev:
Vår lampa gav upp förra året... försökte beställa en ny... 3 månaders leveranstid! Kollar runt, inser att trots att det är en svindyr Epson så är just denna lampan helt slutsåld och har leveransproblem. 3 månader visade sig inte heller vara 3 månader, utan det var alltid 3 månader från aktuellt datum, varken ÅF eller Epson hade någon aning om när lampan skulle finnas i lager igen.

Slutade med en piratlampa från Amazon, kom dagen efter. Märkbart sämre ljusstyrka, men kostade 1/3 och framförallt, det gick att få tag på den...
Lampan gick sönder i lördags, beställde ny kinalampa från Amazon i söndags, fick den igår och monterade och kollade i två timmar utan problem i alla fall, god ljusstyrka osv. Bara hålla tummarna att den håller längre än några hundra timmar som jag hört talas om.

• Gilla
hapazard
  • Laddar…
F fusion skrev:
Jag har lärt mig efter alla resor. Det första jag gör när jag går in i ett hotellrum är att skruva ned värme.

• Gilla
hapazard och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.