1 645 117 läst ·
17 584 svar
1645k läst
17,6k svar
GAAAAHHHH!!!
Här har man ju faktiskt ett eget ansvar också kan man tycka. Jag har tex sett till att beställa julklappar som PostNord beräknar leverera den 23dje. Så handen på hjärtat, har du verkligen försökt?Nötegårdsgubben skrev:
GAHHHH @Nötegårdsgubben kan inte hålla ordning på att det heter Freja+ och BankID. inte Freja och BankID+Nötegårdsgubben skrev:
Jag är mest nyfiken på vad @Nötegårdsgubben gjort för att tappa plus-funktionen på Freja? Med på någon swishlista kanske? 😮 GAAAAHHHH!!!tommib skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 124 inlägg
Jag blev bara så glad för ett år sen eller när det nu var när jag insåg att en app i telefonen kunde scanna ett pass eller nationellt id-kort och på så vis ge en tillgång till en högre nivå av id. Om det inte är plus förtjänar inget att vara det. För att få Frejas motsvarighet skulle man (i alla fall typ 2022) gå in till ett sunkigt ATG-ombud och identifiera sig. Inte plus i jämförelse. 🤓
Jag vet mer än väl att den här tråden är till för att man ska få gnälla av sig, men ibland känner jag bara att jag är fantastiskt lyckligt lottad som får bo i ett rikt land där många små saker ständigt blir bättre. Jag vet att det inte är hela bilden, men det är en viktig del av den.
God jul på er, vare sig ni har klappar under granen eller bortslarvade i Rosersberg! 🎅
Jag vet mer än väl att den här tråden är till för att man ska få gnälla av sig, men ibland känner jag bara att jag är fantastiskt lyckligt lottad som får bo i ett rikt land där många små saker ständigt blir bättre. Jag vet att det inte är hela bilden, men det är en viktig del av den.
God jul på er, vare sig ni har klappar under granen eller bortslarvade i Rosersberg! 🎅
Finns en långsiktig lösning som nu börjar falla ut, dottern började gymnasiet i höstas och ska ev. bli målare, dom väljer inrikting på byggprogrammet till åk2. Men bredspackling har redan varit på utbildningen så det får hon fixa framöver.T topmount skrev:
Fusk å fusk... Vissa människor kan själva, vissa jobbar ihop stålarna för att leja bort jobbet till en människa som kan, vissa lägger 19 år på att avla fram en ny människa som förhoppningsvis kommer kunna.
Whatever floats YOUR boat... 🙂
Whatever floats YOUR boat... 🙂
Nästan så jag hoppas mina blir det dom säger nu när dom är små😂 en ska bli kock och ha egen restaurang, en ska ha grävmaskiner och hjullastare och en ska bli elektriker säger dom😂T ToRy skrev:
Och ett gaaaahhh! Jag borde nästan skaffa en till och hoppas han/hon blir snickare🤔