1 654 844 läst ·
17 707 svar
1655k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 626 inlägg
GAAAAHHH!
Kört båten till marinan för hjälp med en reparation för första gången någonsin och så kommer vi ta in hantverkare för plattsättningen i badrummet. Vad hände med ”kan själv?” 😂
Tänk om det slutar med att jag inte köper nya verktyg? 🙀
Kört båten till marinan för hjälp med en reparation för första gången någonsin och så kommer vi ta in hantverkare för plattsättningen i badrummet. Vad hände med ”kan själv?” 😂
Tänk om det slutar med att jag inte köper nya verktyg? 🙀
Det låter som du missar lite diamanter här…mexitegel skrev:
Tänk kakelkap med diamantskiva i vattenbad…som du inte behöver köpa nu…
Gaaaaaahh! För min del kan vi lika bra lägga ner posten och deras utdelning av brev... Och var bra det blev med avregleringen...
Om någon av alla dessa kunde tala om NÄR jag behöver besikta skulle det ju iaf fylla ett syfte... Jag ser inte hur det är lönsamt att besikta 2 månader för tidigt med 100 kr rabatt 🤔 men så är jag ju inte heller ekonom...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gaaaaaaaahhhhh! Är så arggggghhhhh på mig själv, första gången på 40 år som bilförare och jag kör emot en trottoarkant och förorsakar punktering. Givetvis på sidan av däcket så det inte går att laga, givetvis är just den däckdimension min bil har ovanlig så beställningsvara som kanske hinner komma nästa onsdag.
Men solen skiner och det är fredag, kunde varit värre på många sätt.
Men solen skiner och det är fredag, kunde varit värre på många sätt.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 281 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 626 inlägg
WAAAAAAAAGH!
Ugnen skjöt JFBn i varmluftsläge förra veckan. Idag kom nya elementet vilket gick snabbt att byta.
Inte konstigt att elementet gått sönder, fläkten snurrar ju inte heller...
Edit: vilken tur att det räckte med lite smörj för att gå igång den igen 😅
Ugnen skjöt JFBn i varmluftsläge förra veckan. Idag kom nya elementet vilket gick snabbt att byta.
Inte konstigt att elementet gått sönder, fläkten snurrar ju inte heller...
Edit: vilken tur att det räckte med lite smörj för att gå igång den igen 😅
Redigerat: