Byggahus.se
T Thomas_Blekinge skrev:
Nja, med blixtlåsprincipen ska man utnyttja båda körfälten ända fram till hindret och där ska man sammanfläta en och en.
Att lämna ett användbart körfält tomt är bara dumt.
Som jag skrev så var körfälten rödkryssade.
 
GAAAAHHHH.
Varför kan inte saker bara vara som de är om de fungerar bra.
Sen ett tag tillbaka dyker denna lista upp när man vill bifoga nått.
I detta fall ska jag bifoga "April 2024"
Klickar man då på "April 2024" bifogas den i mailet.
Men när man ska skicka får man felmeddelande att filen inte kan bifogas för den är tom.
Ist får jag "Bläddra i den här datorn" öppna filen och bifoga den, då funkar det, som tidigare alltså.
Vad är det då för ide att den dyker upp i den där listan när den ändå inte funkar ???
Datorfönster med lista över bifogade filer, varav flera är överstrukna med rött, och undermenyer för att bifoga objekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Arg
cpalm och 1 till
  • Laddar…
Blir ett j-vla skärande för att byta brytare. Fa hilvide kvinna! Måla och tapetsera är de bra på men att göra förarbete? Njet!
 
  • Väggströmbrytare med dåligt förarbete och synliga skärsår i tapeten runt installationsområdet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
Maria T
  • Laddar…
Och när tre brytare och 5 uttag har fått ta emot svordomar kommer en hylla från Mio med en skruv som vägrade bli gängad 😡 Gaaaahhhh!!!
 
  • Två skruvar, en med skadad gänga, på en grå yta vilket relaterar till monteringsproblem.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ledsen
Kjell_G
  • Laddar…

GAAAAHHHH!!!​



20+års brukande av mina e-postadresser ser nu ut att ha ett slut, fy f-n va jobbigt att byta ut överallt 😳

Det kommer ju ta åratal innan jag kommer på alla, men tänker inte betala denna skit livet ut!

Skärmbild av ett e-postmeddelande från Telia om förändringar i deras e-posttjänst och införandet av en avgift.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Ledsen
  • Arg
cpalm och 3 till
  • Laddar…
hsd
Du behöver ju inte göra något, annat än att börja betala...
Tele2 avvecklade mailen ganska plötsligt, så man hann inte med, det kallas GRRAAAHH!!!
 
  • Ledsen
Tokslut
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:

GAAAAHHHH!!!​



20+års brukande av mina e-postadresser ser nu ut att ha ett slut, fy f-n va jobbigt att byta ut överallt 😳

Det kommer ju ta åratal innan jag kommer på alla, men tänker inte betala denna skit livet ut!

[bild]
Jag avvecklade Telias jävla webmail för flera år sen. Har bara haft en skräpadress hos dem men det är alltså dags att säga upp den. Telia ska inte ha pengar i onödan. På 15 år har de inte gjort ett skit åt alla säkerhetshål och problem med deras webmailtjänst.
 
  • Gilla
tergo och 1 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Jag avvecklade Telias jävla webmail för flera år sen. Har bara haft en skräpadress hos dem men det är alltså dags att säga upp den. Telia ska inte ha pengar i onödan. På 15 år har de inte gjort ett skit åt alla säkerhetshål och problem med deras webmailtjänst.
Jag vet inte om detta bara gäller mig som inte längre har internetuppkoppling via dom utan bara ett mobilabbonemang
 
Tokslut Tokslut skrev:

GAAAAHHHH!!!​



20+års brukande av mina e-postadresser ser nu ut att ha ett slut, fy f-n va jobbigt att byta ut överallt 😳

Det kommer ju ta åratal innan jag kommer på alla, men tänker inte betala denna skit livet ut!

[bild]
Tänkte här om dagen när jag var inne på webmailen "dax för en uppdatering här" sidan är ju verkligen stenåldern.
Besöker den typ en gång per år och raderar mail när inkorgen är full. Jobbigaste med sida är att det bara går att radera 50 mail i taget, hoppas det blir bättre.
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Jag vet inte om detta bara gäller mig som inte längre har internetuppkoppling via dom utan bara ett mobilabbonemang
Min är kopplad till mobilabonnemanget.
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
B
Gaaahhhh!!

Skottkärra med trasigt handtag framför påsar med plantjord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
  • Wow
  • Gilla
Nalleman64 och 6 till
  • Laddar…
B
Fotografen Fotografen skrev:
Reservdel...passar? [länk]
Jodå, har spejat in Granngården, dock den kortare på 1350mm. Får bli ett inköp nån dag till veckan.
 
wildeside
en 45X95 och en stund ute i snickarboden är ett trevligt alternativ🤔😉
 
  • Gilla
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
Svårt att hitta något bra råämne, kommer inte ihåg på raken vad det är för träslag, och tätvuxet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.