Urrgh....träligt!

Gaaaahhhhh!!! Tigersågen från Lidl skar ihop. Å då var den väldigt sparsamt använd, gissar på max 4-5 drifttimmar. Per minut blev det inte så billigt och dessutom ett ofrivilligt stopp i byggandet.

Buy once, cry once är en bra devis när det gäller verktyg.

• Gilla
  • Älska
Hampusca och 9 till
  • Laddar…
4774
GAAAAAAHHH (men oxå yeeeeeees) för att jag igår tog beslutet att raka av mig håret på huvudet fullständigt och genomförde det. Inför kommande strålning. Yeeeeeees för att " fan jag är lika snygg utan 😉"

• Gilla
  • Älska
Karljorlen och 19 till
  • Laddar…
Hörde nått pysande efter att grabben duschat och mycket riktigt en vattenstråle i tvättstugan så nu är vi ”utan” vatten igen 🤬
Har nog haft en läcka om året sen vi flyttade in…….. blir att ”lappa” igen i väntan på att huset brinner upp eller blir renoverat 🤔

• Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Nu fått nvmebase till raspberryn och monterat in 1 TB m.2- disk.... och fanskapet går ju inte in i lådan längre!

Gaaaaahhhhh
Förutom vattenläcka har en 🐁jävel tuggat på soffan…….

• Ledsen
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Gaaaaaaahhh.
Jag har svetsat bort mitt "öppna telefonen"-tumfingeravtryck.

• Haha
Beretic och 5 till
  • Laddar…
RoTe
Man använder ändå inte biometri eftersom polisen har rätt att öppna din telefon mot din vilja med det.

• Haha
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Nej, löper man risken att polisen är intresserad av ens telefon eller man har lite foliehattstendenser är det nog bäst att låta bli.
För oss andra är det väldigt trevligt.

On topic: Gaaahhh! Vad det kostar att lämna bilen på service!
Eller ska man vara riktigt riktig så är det väl att hämta den som kostar men...

• Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Man använder ändå inte biometri eftersom polisen har rätt att öppna din telefon mot din vilja med det.
Vad har det med polisen att göra, förstår inte.😂 Är väl bara om man inte har "rent mjöl" i påsen.😎
Självklart används det som underlättar med tillräcklig säkerhet, både ansiktsigenkänning och fingeravtryck.

RoTe
Polisen är inte din vän.

• Haha
ådal och 2 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Polisen är inte din vän.
Jodå, men kanske inte din om du är orolig.😂

• Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
RoTe
Gissar att du är helt ok med att polisen lyssnar av dig och läser din epost utan din vetskap, för allas bästa.

• Haha
ClasseClas
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Gissar att du är helt ok med att polisen lyssnar av dig och läser din epost utan din vetskap, för allas bästa.
Inga problem, har inget att dölja om de skulle misstänka att jag t.ex. skulle tillhöra någon form av grövre kriminell verksamhet. Är du orolig även för det, hum ......😀

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.