Ja? Det var ju äntligen en dag med perfekta förhållanden. ;)

• Gilla
  • Haha
fribygg och 2 till
  • Laddar…
Karlia
Oj, plötsligt förstår jag "gaaahhh" över flygmyror som jag annars inte har något emot. Just perfekta dagarna för målning har jag sökt i sommar, hade också blivit störd om de valt att svärma vid målningsväder!

Dalbotant Dalbotös skrev:
Ja? Det var ju äntligen en dag med perfekta förhållanden. ;)
Grattis! Men det blir lite tillfälliga bekantskaper då för att hinna med och flera stycken dessutom. Well played säger jag.

Har en känsla av att man kan åka på en varning för detta om det bara är jag som ser ordvitsen.

• Haha
  • Gilla
ToRy och 5 till
  • Laddar…
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Vem... f... a.... n... tyckte att lägga filservern i teams var en bra idé?!

• Gilla
  • Haha
Jaif och 2 till
  • Laddar…
Alla puttemjuks certifierade konsulter. De får betalt för det. :rofl:

Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Alla puttemjuks certifierade konsulter. De får betalt för det. :rofl:
5d71sbp004y31.jpg
;)

• Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Vem... f... a.... n... tyckte att lägga filservern i teams var en bra idé?!
Den som ledsnat på att alla delar med sig av sina, fast gemensamma, filer via deras personliga OneDrive's så man behöver ha koll på femtielva olika platser och när någon lämnar bolaget gör även den personens viktiga delade filer det efter 30 dagar? GAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH för det med!

• Gilla
Foxpaint
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Den som ledsnat på att alla delar med sig av sina, fast gemensamma, filer via deras personliga OneDrive's så man behöver ha koll på femtielva olika platser och när någon lämnar bolaget gör även den personens viktiga delade filer det efter 30 dagar? GAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH för det med!
Fast då är väl Sharepoint bättre? (Även om tekniskt sett även Teams filer ligger där som standard numera) OneDrive måste man ändå spara ner för säkerhets skull i samband med att man stänger ner en användare, ifall något viktigt ändå ligger där.

L Lilllen skrev:
Fast då är väl Sharepoint bättre? (Även om tekniskt sett även Teams filer ligger där som standard numera) OneDrive måste man ändå spara ner för säkerhets skull i samband med att man stänger ner en användare, ifall något viktigt ändå ligger där.
Ja, jo, i teorin funkar det. Chefen får access till filerna med anmodan att rädda det viktiga men i praktiken verkar chefer inte ha koll på vad som är viktigt att spara. Med 100 - 200 konton som stängs varje dag (vi är väl typ 85 000 anställda globalt) blir det för mycket att spara allt efter alla - och för hur länge ...

Nu tillbaka till GAAAHHH'ande i denna tråd ...

• Wow
Lilllen
  • Laddar…
GAHHHH att det till och med lyckas bli utanför ämnet i en off topic tråd ;) :crysmile::crysmile::crysmile:

• Gilla
  • Haha
Charlieflower och 1 till
  • Laddar…
Gaaaahhhh. Hur lång tid som helst till sommaren. Gaaaah
Vad mörkt det är. Gaaahhh

• Haha
Kirre2
  • Laddar…
A
Gaaahhhh, lägg ägg! sommaren är INTE slut basta!! :p

Gaaahhh. Det är hur lång tid som helst till nästa sommar. Gaaahhh!!!!
Vad mörkt det börjar bli. Gaaaahhhh

• Haha
1
  • Laddar…
A
Krille-72 Krille-72 skrev:
Gaaahhh. Det är hur lång tid som helst till nästa sommar. Gaaahhh!!!!
Vad mörkt det börjar bli. Gaaaahhhh
snart är det jul.. ;)
efter det blir det bättre igen... :rofl:

Karlia
Hösten är bästa årstiden! (ursäkta för OT)

• Gilla
Svante Svenson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.