1 503 137 läst ·
15 397 svar
1503k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Dubbelgahhhh. Två parkeringsskador på två veckor! 😡.
Jäkla nötter som inte kan hålla sina dörrar och hjul i styr. Idag kom jag på förövarna på bar gärning och fick tagit alla uppgifter åtminstone - hoppas det räcker för att slippa självrisken.
Jäkla nötter som inte kan hålla sina dörrar och hjul i styr. Idag kom jag på förövarna på bar gärning och fick tagit alla uppgifter åtminstone - hoppas det räcker för att slippa självrisken.
Ja det är j-vligt tröttsamt när det gått så långt att man omsorgsfullt väljer en plats längst bort på parkeringen med minst en ledig ruta imellan för att undvika skador. Tror du inte ändå att det härom året kom en förarlös bil rullande från andra änden parkeringen med kollisionskurs mot min bil. Tur att jag stod i närheten och kunde få stopp på den 😮mexitegel skrev:
Ja fasen va ledsamt , att det kan vara så svårt att ta lite hänsyn till andras fordon.mexitegel skrev:
Sympati gaaaaahhhmexitegel skrev:
Ställer mig på antingen familj eller dubbelparkerar långt bort från ingången.
När det gäller parkerande har jag väldigt låga tankar om andra. 🤷
Hellre att folk tänker att det är jag som är konstig än märken på bilen. 😇
Jag köpte 3st begagnade för 10 år sen. Teoretiskt kommer jag klara mig resten av livet, eller tills skrivaren slutar supportas i mjukvaran. Den första snurrar fortfarande på utan problem. När den går sönder har jag ju två till...DennisCA skrev: