1 655 603 läst ·
17 716 svar
1656k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Förbannade jävla idioter som tillverkar produkter som skall användas på byggen men som inte ens klarar att rulla över en skruv eller skarvsladd. Tänker mest på zipup ställning och valfri byggdammsugare.
Zipupställningenshjul klarar på sin höjd att rullas på ett nylagt epoxigolv utan några som helst hinder. Jävla skit!
Zipupställningenshjul klarar på sin höjd att rullas på ett nylagt epoxigolv utan några som helst hinder. Jävla skit!
Allvetare
· Västra götaland
· 10 917 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 174 inlägg
Bilden lånad, även om jag är jävligt bra på att brodera.
Gaaaah! Tänker ibland att jag nog skulle kunna bli eremit.
Fast det stämmer inte då jag är väldigt social. En social enstöring = jag.
Trevlig helg då alla som hänger här och Gaaaaah till @Nötegårdsgubben som startade tråden för hundra år sen 😉
Trevlig helg då alla som hänger här och Gaaaaah till @Nötegårdsgubben som startade tråden för hundra år sen 😉
Folk som är vana att gå i tätort med trottoarer och gatubelysning brukar göra så här. Oftast utan reflex i mörker.trähandtag skrev:
Helg? Det är ju tvärmycket måndag! 😉Maria T skrev:
Bilden lånad, även om jag är jävligt bra på att brodera. [bild]
Fortsätter med att leta efter varför isoleringen varit blöt i väggen.
Hittills har vi hittat glasfiberull mellan frigolit och plastmatta i golv.
Vi kommer nog vara tröttare när vi kommer tillbaka till jobbet än när semestern började. En stor del är ångest och osäkerhet, hur långt har fukten kommit och vad har hänt där?
Hur fan tänkte man Förr(tm)?
Vi kommer nog vara tröttare när vi kommer tillbaka till jobbet än när semestern började. En stor del är ångest och osäkerhet, hur långt har fukten kommit och vad har hänt där?
förr, alltså innan man kunde ställa en fråga på Facebook och få åtminstone 10 helt olika svar på hur man ska görakashieda skrev:
Fortsätter med att leta efter varför isoleringen varit blöt i väggen.