1 503 880 läst ·
15 403 svar
1504k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Jag är tillräckligt petig för att reta mig på att förpackningsmaskinen är felinställd utan att för den skull vara anställd på GB. Vikten verkade stämma så jag fick en glass totalt. IKEA-style. Montera den själv...L Lilllen skrev:
Fast om man räknar hålen så blir det ca 10,5 på din. Medan en vanlig har 9 på längden, så lite energi för mödan fick du i alla fall.Skip6711 skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 948 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 423 inlägg
Gaaaaaaah!
Abbonemanget går ut om två veckor, man har en Huawei som inget funkar på längre, man har testat tantens iFån 12 Pro max och vill ha något med platt skärm, men det finns inte en enda android med sådan.
Abbonemanget går ut om två veckor, man har en Huawei som inget funkar på längre, man har testat tantens iFån 12 Pro max och vill ha något med platt skärm, men det finns inte en enda android med sådan.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Se det som en möjlighet till något bättre, men den nya(13?) kommer väl först i höstDan_Johansson skrev:
Nu är det helg en hel semesterperiod, så nu kommer du inte ha många lugna dagar.Nötegårdsgubben skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 948 inlägg
Av ungefär samma anledning som du uppenbarligen glömde mellanslag efter dina punkter och ditt kommatecken...Handyman 1 skrev:
För att de bara är människor, och människor inte är ofelbara, och därför är även du förlåten
(GAAAAAAH!!! För att jag bara inte kunde låta bli)
Edit: Och det heter stavfel (vilket du stavade ganska grovt fel på)