Gaaah!! på besvikelsen över att det inte finns en dubbel-sandwich.

• Haha
  • Gilla
richardtenggren och 2 till
  • Laddar…
L Lilllen skrev:
Ser ju helt perfekt ut! Fick du 1,5 fast du bara betalt för 1? Eller jobbar du på GB, då är kanske ett Gaaahhh berättigat? :D
Jag är tillräckligt petig för att reta mig på att förpackningsmaskinen är felinställd utan att för den skull vara anställd på GB. Vikten verkade stämma så jag fick en glass totalt. IKEA-style. Montera den själv...

Skip6711 Skip6711 skrev:
Jag är tillräckligt petig för att reta mig på att förpackningsmaskinen är felinställd utan att för den skull vara anställd på GB. Vikten verkade stämma så jag fick en glass totalt. IKEA-style. Montera den själv...
Fast om man räknar hålen så blir det ca 10,5 på din. Medan en vanlig har 9 på längden, så lite energi för mödan fick du i alla fall. :D

• Gilla
Skip6711
  • Laddar…
L Lilllen skrev:
Fast om man räknar hålen så blir det ca 10,5 på din. Medan en vanlig har 9 på längden, så lite energi för mödan fick du i alla fall. :D
Men...
Då hör det ju inte hemma i den här tråden längre och måste genast flyttas
GAAAAAHHHH!

• Haha
Lilllen
  • Laddar…
richardtenggren
Sommarjobbare!

• Haha
  • Gilla
Nyfniken och 3 till
  • Laddar…
Nu är det tydligen helg. Då kommer det nya inkarnationer av riddaren av den sorgliga skepnaden och slåss mot kända väderkvarnar, som tallar i tomtgräns och säkert någon partiledare också. Gahhhh!
Illustration av Don Quijote och Sancho Panza med väderkvarnar i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
fremax
  • Laddar…
Gaaaaaaah!

Abbonemanget går ut om två veckor, man har en Huawei som inget funkar på längre, man har testat tantens iFån 12 Pro max och vill ha något med platt skärm, men det finns inte en enda android med sådan.

richardtenggren
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Gaaaaaaah!

Abbonemanget går ut om två veckor, man har en Huawei som inget funkar på längre, man har testat tantens iFån 12 Pro max och vill ha något med platt skärm, men det finns inte en enda android med sådan.
Se det som en möjlighet till något bättre, men den nya(13?) kommer väl först i höst ;)

Q
GAAAAHHHH!!!

Tack, nu slipper jag reklam

• Gilla
a.o.f
  • Laddar…
richardtenggren
Pedalaxel med färgstänk på en gul cykel där axeln sannolikt inte passar i kopplingen.
Skapa konto

Den här passar väl in här? ;)

A
GAAAAHHHH!!!
Blir galen....varför postar folk inlägg med grova stavningsfel,ord som fattas eller är helt fel i sammanhanget! kollar man inte alls igenom vad man nyss skrivit? skärpning erå jxffgg liunnkkare...

• Gilla
fiskbuggaren och 3 till
  • Laddar…
Gah Bakifrånvy av en silverfärgad bil med registreringsskylt som innehåller texten "GAH".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
boschkenta och 9 till
  • Laddar…
Mikael_L
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Nu är det tydligen helg. Då kommer det nya inkarnationer av riddaren av den sorgliga skepnaden och slåss mot kända väderkvarnar, som tallar i tomtgräns och säkert någon partiledare också. Gahhhh!
[bild]
Nu är det helg en hel semesterperiod, så nu kommer du inte ha många lugna dagar. :p

• Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Nu är det helg en hel semesterperiod, så nu kommer du inte ha många lugna dagar. :p
Det är lugnt, jag jobbar två veckor till! :cool:;)

Handyman 1 skrev:
GAAAAHHHH!!!
Blir galen....varför postar folk inlägg med grova stavningsfel,ord som fattas eller är helt fel i sammanhanget! kollar man inte alls igenom vad man nyss skrivit? skärpning erå jxffgg liunnkkare...
Av ungefär samma anledning som du uppenbarligen glömde mellanslag efter dina punkter och ditt kommatecken...

För att de bara är människor, och människor inte är ofelbara, och därför är även du förlåten ;)

(GAAAAAAH!!! För att jag bara inte kunde låta bli)

Edit: Och det heter stavfel (vilket du stavade ganska grovt fel på) :rofl:

• Gilla
Skandiamannen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.