E
Mikael_L Mikael_L skrev:
Gaaaahhhh
De som måste, oavsett vad tråden handlar om, visa hur mycket de hatar vänster, vänsterliberala, statsministern och media ... etc...
Kommunist eller?

Gaaaaaaaaaaaaah..

• Haha
civilingenjören och 1 till
  • Laddar…
A
Mikael_L Mikael_L skrev:
Gaaaahhhh
De som måste, oavsett vad tråden handlar om, visa hur mycket de hatar vänster, vänsterliberala, statsministern och media ... etc...
Nu ska du inte vara sån..
Du älskar att debattera med mig:rofl:;)

tommib tommib skrev:
[länk]

Säg inte det...
Testade mig igår, fick svar imorse:
Provsvaret visar att du inte har covid-19

• Gilla
tommib
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
GAAAAAHHH!!! Det ser för jävligt ut i grannens trädgård och
GAAAAAHHH!!! jag kan inte göra något åt det...
GAAAAAARRHHH! Det ser förjävligt ut i MIN trädgård. Hinn er inte bry mej om den i sommar!!
Inte ens klippa gräset:cry:
Och nu är det för varmt att göra något ute (30° i dag i skuggan):sweat::sweat:

Sneglade lite i vintråden och sippade lite men fick komma hit istället.

GAAAAAAAAAHHHH! vinflaskan är nu tom!

Auto på vintråd blir vingård...

Sittställning
Fairlane Fairlane skrev:
Vad gäller Krille så har vi gnabbats i ett antal trådar, men egentligen oftast över detaljer. Jag har gett tummen upp på väldigt många inlägg som Krille skrivit och kommer göra det igen för de flesta är jag enig med och även när jag inte är det så har jag aldrig uppfattat Krille som konfrontativ.

Att förlora Krille från forumet skulle jag se som en förlust.

Nä men besserwisser kommer upp i mitt huvud hehe :crysmile:;)

Lång historia kort, han e bra men väldigt dryga svar många ggr, fattar inte hur han hinner 15 inlägg i snitt / dag och novell långa och samtidigt va proffs på sitt jobb (y):rofl:

• Haha
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
Sittställning Forlowt skrev:
Nä men besserwisser kommer upp i mitt huvud hehe :crysmile:;)

Lång historia kort, han e bra men väldigt dryga svar många ggr, fattar inte hur han hinner 15 inlägg i snitt / dag och novell långa och samtidigt va proffs på sitt jobb (y):rofl:
Tråkigt om du uppfattar mig som en besserwisser. Jag försöker ge råd utifrån den kunskap jag har efter ca 20 år i byggbranschen. Jag har aldrig skrivit att jag har rätt. Tvärtom har jag fel varje dag. Det är så man lär sig enligt mig.

Att det blir lite dryga svar ibland beror oftast på att man har olika åsikter. Troligen har jag uppfattat även dina svar som dryga.
Men när en privatperson på detta forum haft problem har jag alltid gjort mitt yttersta för att försöka hjälpa till. Jag skulle aldrig ge ett något för mig dåligt råd.
Sen kan det givetvis finnas andra råd som är bättre. Det är upp till mottagaren att avgöra.

”fattar inte hur han hinner 15 inlägg i snitt / dag och novell långa och samtidigt va proffs på sitt jobb”
Du har rätt. Antagligen skulle min Låda må bättre av att jag inte skrev på detta forum. Men eftersom jag hatar kontorsjobb där jag numera tvingas tillbringa min tid till ca 80% så är det en bra avkoppling och flykt att ha denna sida uppe samtidigt som man försöker jobba.
Telefonen ringer i ett. Det kommer mail i klasar. Offerter skall skickas. Planeringar spricker. Folk är sjuka. Ue håller inte tidsplaner. Sopor är inte hämtade. Material leveranser är försenade. Alla dessa härliga byggmöten som tack och lov kanske kommer förändras framöver tack vare Corona.
Revisorn ringer. Något är fel. Bokföringsfirman ringer. Det saknas ett kvitto från något kontantinköp.

Vart gör jag nu Sön em? Jag jobbar. Sen ca 16,00. Nu stötte jag på något tråkigt och valde att skjuta iväg lite svar på detta forum.

Så ser min verklighet ut. Men jag klagar inte. Jag har valt detta och jag jobbar bara mindre och mindre. Det har jag däremot valt framför att tjäna mer pengar.

Men lådan måste fortfarande rulla. Så därför kan jag inte spela golf 24-7 även om jag skulle vilja.

Jag önskar att jag kunde det imorgon. Gaaaahhhh!!!!

• Gilla
Saelen och 4 till
  • Laddar…
E El-Löken66 skrev:
@Per Eskilsson har du någon åsikt i frågan såsom administratör för denna fina sida?
Tråden:
”Mina grannar har startat en ELIT-grupp för att höja områdets värde”

Drygt 400 inlägg. Många skriver att dom försöker få tråden stoppad.
Nu är den stoppad efter att Ts velat bli raderad.
Många i tråden försökte få den stoppad långt tidigare. Många nyregistrerade användare gjorde sina första inlägg i denna tråd och stöttade Ts…
Gick upp i toppen lika snabbt som trådar kring oseriösa hantverkare brukar göra.

Frågan man bör ställa sig är vad detta forum egentligen vill? Är det att försöka hjälpa konsumenter att fatta ett eget beslut? Att en konsument förhoppningsvis ska bli klokare!
Ska råden bara komma från andra konsumenter? Finns det något positivt i att påstådda hantverkare och påstådda konsumenter för en debatt på ett anonymt forum?

Efterfrågan från konsumenter verkar finnas där. Det ser man ganska tydligt minst sagt.
Men forumets grundidé verkar vara att låta konsumenter utbyta erfarenheter med varandra.
Jag ser så många hantverkare och erfarna konsumenter ge värdefulla bra tips.

Är det inte det man vill ha?

Gaaahaaa!!!!

• Gilla
reez och 2 till
  • Laddar…
Sittställning
Krille-72 Krille-72 skrev:
Tråkigt om du uppfattar mig som en besserwisser. Jag försöker ge råd utifrån den kunskap jag har efter ca 20 år i byggbranschen. Jag har aldrig skrivit att jag har rätt. Tvärtom har jag fel varje dag. Det är så man lär sig enligt mig.

Att det blir lite dryga svar ibland beror oftast på att man har olika åsikter. Troligen har jag uppfattat även dina svar som dryga.
Men när en privatperson på detta forum haft problem har jag alltid gjort mitt yttersta för att försöka hjälpa till. Jag skulle aldrig ge ett något för mig dåligt råd.
Sen kan det givetvis finnas andra råd som är bättre. Det är upp till mottagaren att avgöra.

”fattar inte hur han hinner 15 inlägg i snitt / dag och novell långa och samtidigt va proffs på sitt jobb”
Du har rätt. Antagligen skulle min Låda må bättre av att jag inte skrev på detta forum. Men eftersom jag hatar kontorsjobb där jag numera tvingas tillbringa min tid till ca 80% så är det en bra avkoppling och flykt att ha denna sida uppe samtidigt som man försöker jobba.
Telefonen ringer i ett. Det kommer mail i klasar. Offerter skall skickas. Planeringar spricker. Folk är sjuka. Ue håller inte tidsplaner. Sopor är inte hämtade. Material leveranser är försenade. Alla dessa härliga byggmöten som tack och lov kanske kommer förändras framöver tack vare Corona.
Revisorn ringer. Något är fel. Bokföringsfirman ringer. Det saknas ett kvitto från något kontantinköp.

Vart gör jag nu Sön em? Jag jobbar. Sen ca 16,00. Nu stötte jag på något tråkigt och valde att skjuta iväg lite svar på detta forum.

Så ser min verklighet ut. Men jag klagar inte. Jag har valt detta och jag jobbar bara mindre och mindre. Det har jag däremot valt framför att tjäna mer pengar.

Men lådan måste fortfarande rulla. Så därför kan jag inte spela golf 24-7 även om jag skulle vilja.

Jag önskar att jag kunde det imorgon. Gaaaahhhh!!!!

Gaaaaah dessa noveller för simpla budskap;)

• Haha
Staffans2000
  • Laddar…
Sittställning Forlowt skrev:
Gaaaaah dessa noveller för simpla budskap;)
Mina liksom dina texter läser man frivilligt. Gå vidare om du inte vill läsa. Det kommer jag att göra.
Gaaaahhhaaaaa!,!,

Redigerat:
  • Haha
El-Löken66
  • Laddar…
Gaaahhhhtråden är viktig. Kan vi sluta kissa ner den med annat tjafs?

• Gilla
boschkenta och 4 till
  • Laddar…
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!
Solbränna.

• Gilla
Mickebandsåg och 2 till
  • Laddar…
Äldre manlig släkting som vägrar söka eller ta emot hjälp för sin alkoholism. Dricker trots pågående antabus-behandling. Hans fru svarar numera samtal från hemligt nummer med "Är det polisen eller ambulans?"

Gaaaaaaaaah!

• Ledsen
galento och 1 till
  • Laddar…
GAAAHHH!
Halväten sandwichglass på ett träbord med öppen förpackning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Wow
  • Haha
  • Ledsen
  • Älska
boschkenta och 7 till
  • Laddar…
Skip6711 Skip6711 skrev:
GAAAHHH!
[bild]
Ser ju helt perfekt ut! Fick du 1,5 fast du bara betalt för 1? Eller jobbar du på GB, då är kanske ett Gaaahhh berättigat? :D

• Gilla
Skip6711
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.