1 658 668 läst ·
17 773 svar
1659k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoverare
· Uppsala
· 2 169 inlägg
Hela Norbyvägen t.ex. har enkelriktade cykelbanor åt båda håll med skyltar.tveksamt skrev:
Edit: osäker på om det är hela, men sträckan från Valsätraleden till rondellen i Eriksberg är jag säker på.
Hittade till och med den här personen på Google maps, på tal om folk som inte klarar av skyltningen.
Redigerat:
Medlem
· Stockholm
· 4 631 inlägg
GAAAAAAHHHHFY rackarns för cyklister i klunga, de krockar och ramlar och beter sig allmänt infantilt mot bilister, de borde förbjudas!
Sillar och fåglar, de kan synkront ändra riktning hela stimmet/flocken utan problem, och de har så här . liten hjärna.
Sillar och fåglar, de kan synkront ändra riktning hela stimmet/flocken utan problem, och de har så här . liten hjärna.
Hobbyelektriker
· E
· 15 367 inlägg
Ja det där är ett fenomen. Jag har en far som tycker att kolla mailen, det gör man två-tre gånger i veckan och "starta datorn" är ett projekt någonstans mitt mellan att ta fram vedklyven för säsongen och harva potatislandet. Går ifrån den igång?? Nänä, stäng av maskinen innan du går ifrån OCH DET KAN JU KOMMA VIRUS!!kashieda skrev:
Pffuuuu...😵🥴😓
Renoverare
· Uppsala
· 2 169 inlägg
Min målbild. Den dag någon gör ett liknande Gaaahhh!!-inlägg om mig, så vet jag att jag har lyckats.Fotografen skrev:
Ja det där är ett fenomen. Jag har en far som tycker att kolla mailen, det gör man två-tre gånger i veckan och "starta datorn" är ett projekt någonstans mitt mellan att ta fram vedklyven för säsongen och harva potatislandet. Går ifrån den igång?? Nänä, stäng av maskinen innan du går ifrån OCH DET KAN JU KOMMA VIRUS!!
Pffuuuu...😵🥴😓
Finns både C1 och D1 på den sträckan? Lite spännande då det rätt ofta finns väldigt många påfarter för cyklister och rätt få skyltar. Och finns det en LTF som anger att skylten är korrekt uppförd?Henningelvis skrev:
Det är som sagt inte en självklarhet att skyltning är riktigt utförd för cyklister jämfört med motorfordonsförare.