1 657 638 läst ·
17 758 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
GAAAAHHHH!!!
En klassiker.
Jobbat hårt hela dagen, ögonen börjar gå i kors och man kommer in i sovrummet.
"Just det
jag rev ut alla sängkläder i morse, de ligger i tvättmaskinen"
Det finns roligare saker än att ställa sig och bädda rent vid midnatt
Jag hatar trä på påslakan och örngott
En klassiker.
Jobbat hårt hela dagen, ögonen börjar gå i kors och man kommer in i sovrummet.
"Just det
Det finns roligare saker än att ställa sig och bädda rent vid midnatt
Jag hatar trä på påslakan och örngott
Men varför bara en timme Anders? Varför inte två, tre, fem? Tänk så mycket ljus du får efter jobbet då!! Varför inte låta solen stå som högst när AW börjar? SUPA SUPA SUPA!!!!!!AndersMalmgren skrev:
Personligen anser jag att klockan, som är påhittad, bäst gör sig linjerad med solen i den mån det går.
Det är då man säger fuck it och bara lägger sigIsakare skrev:
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 649 inlägg
Hög igenkänning där, man bilen vårfin som bönnerna börjar med vårbruket och skitar ner landsvägen.
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Enligt min högst personliga uppfattning om hur fysiska lagar fungerar när det gäller bilars nedsmutsningstendenser borde en bil som används regelbundet bli smutsigare på de ytor som så att säga träffas direkt av den smutsiga fartvinden, vilket av naturliga skäl oftast innebär ytor på bilens främre del. Det bör ju innebära att när en bil blivit så smutsig att smutsen börjar slitas/ramla av i samma takt som den fastnar så borde ju allt annat än jämnvikt råda. Bilen torde i detta tillstånd utöver själva viktökningen - vilken knappast kan sägas ha en positiv inverkan på vare sig bränsleförbrukning eller väghållning - ha uppnått en inte obetydlig framtunghet, vilket även det torde ha en negativ inverkan på väghållningen. Iofs bör ju fordonet då också ha antagit en "stance" likt en klassisk amerikansk muskelbil. Coolt.useless skrev:
Jag avger ett dämpat "gah." då jag inte vet vad jag ska tycka om det här...
Min bil blir i alla fall smutsigare bak än fram…T ToRy skrev:Enligt min högst personliga uppfattning om hur fysiska lagar fungerar när det gäller bilars nedsmutsningstendenser borde en bil som används regelbundet bli smutsigare på de ytor som så att säga träffas direkt av den smutsiga fartvinden, vilket av naturliga skäl oftast innebär ytor på bilens främre del. Det bör ju innebära att när en bil blivit så smutsig att smutsen börjar slitas/ramla av i samma takt som den fastnar så borde ju allt annat än jämnvikt råda. Bilen torde i detta tillstånd utöver själva viktökningen - vilken knappast kan sägas ha en positiv inverkan på vare sig bränsleförbrukning eller väghållning - ha uppnått en inte obetydlig framtunghet, vilket även det torde ha en negativ inverkan på väghållningen. Iofs bör ju fordonet då också ha antagit en "stance" likt en klassisk amerikansk muskelbil. Coolt.
Jag avger ett dämpat "gah." då jag inte vet vad jag ska tycka om det här...
När den är tillräckligt smutsig blir det som att köra med släp ungefär.
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
GAAAAHHHH!!! Recaptcha!!!! Dessa frbskde amerikanska gatubilder som ska hålla robotarna borta (som om de gjorde det…) eller ännu värre, kryss i en fånig ruta för att bevisa att man är människa… och sen när de har sånt trams på sajten som inte ploppar upp i mobilversionen så man kommer inte in…
RECAPTCHA måste väl stå för Really Evil Crappy Application Prototype That Causes Hysterical Anger…
GAAAAHHHH, sjufaldigt GAAAAHHHH!!!!!!!!!
RECAPTCHA måste väl stå för Really Evil Crappy Application Prototype That Causes Hysterical Anger…
Jag har mer problem med att skriva de tecken en bild visar, 95% av gångerna misslyckas jag...ricebridge skrev:
GAAAAHHHH!!! Recaptcha!!!! Dessa frbskde amerikanska gatubilder som ska hålla robotarna borta (som om de gjorde det…) eller ännu värre, kryss i en fånig ruta för att bevisa att man är människa… och sen när de har sånt trams på sajten som inte ploppar upp i mobilversionen så man kommer inte in…
Hitta ingen bättre bild på det hela