GAAAAHHHH!!!
En klassiker.
Jobbat hårt hela dagen, ögonen börjar gå i kors och man kommer in i sovrummet.
"Just det :thinking: jag rev ut alla sängkläder i morse, de ligger i tvättmaskinen"
Det finns roligare saker än att ställa sig och bädda rent vid midnatt :(
Jag hatar trä på påslakan och örngott :mad:

• Gilla
  • Ledsen
  • Haha
fremax och 8 till
  • Laddar…
RoTe
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Före lunch försöker jag jobba för efte lunch är det stor risk lunchen på uteserveringen rinner över i AW
Men varför bara en timme Anders? Varför inte två, tre, fem? Tänk så mycket ljus du får efter jobbet då!! Varför inte låta solen stå som högst när AW börjar? SUPA SUPA SUPA!!!!!!

Personligen anser jag att klockan, som är påhittad, bäst gör sig linjerad med solen i den mån det går.

• Gilla
Huzzbutt och 1 till
  • Laddar…
Tvättar ena bilen. Tar matpaus medan sista vattenstänket torkar. Ska ut och vaxa.

Då har en fågeljävel varit framme. Gaaaaaaah!

En repa på en blank, mörkgrå yta, möjligen en bil, med en oskarp reflektion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
Isakare
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
GAAAAHHHH!!!
En klassiker.
Jobbat hårt hela dagen, ögonen börjar gå i kors och man kommer in i sovrummet.
"Just det :thinking: jag rev ut alla sängkläder i morse, de ligger i tvättmaskinen"
Det finns roligare saker än att ställa sig och bädda rent vid midnatt :(
Jag hatar trä på påslakan och örngott :mad:
Det är då man säger fuck it och bara lägger sig ;)

• Gilla
  • Haha
fremax och 1 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Det är då man säger fuck it och bara lägger sig ;)
och konstaterar att bilen ju ändå blir precis lika skitig igen så fort man använder den.

Hög igenkänning där, man bilen vårfin som bönnerna börjar med vårbruket och skitar ner landsvägen.

ricebridge ricebridge skrev:
och konstaterar att bilen ju ändå blir precis lika skitig igen så fort man använder den.
Eeeeh... vänta nu, vad har bilens smutsbenägenhet med en obäddad säng att göra...? :thinking::rofl:

Jag lever enligt devisen att det bara blir en viss mängd smuts på bilen. Sen uppnås jämnvikt.

• Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
T ToRy skrev:
Eeeeh... vänta nu, vad har bilens smutsbenägenhet med en obäddad säng att göra...? :thinking::rofl:
GAAAAHHHH!!! Svarade på fel inlägg!! GAAAAHHHH!!!

• Haha
ToRy
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jag lever enligt devisen att det bara blir en viss mängd smuts på bilen. Sen uppnås jämnvikt.
Enligt min högst personliga uppfattning om hur fysiska lagar fungerar när det gäller bilars nedsmutsningstendenser borde en bil som används regelbundet bli smutsigare på de ytor som så att säga träffas direkt av den smutsiga fartvinden, vilket av naturliga skäl oftast innebär ytor på bilens främre del. Det bör ju innebära att när en bil blivit så smutsig att smutsen börjar slitas/ramla av i samma takt som den fastnar så borde ju allt annat än jämnvikt råda. Bilen torde i detta tillstånd utöver själva viktökningen - vilken knappast kan sägas ha en positiv inverkan på vare sig bränsleförbrukning eller väghållning - ha uppnått en inte obetydlig framtunghet, vilket även det torde ha en negativ inverkan på väghållningen. Iofs bör ju fordonet då också ha antagit en "stance" likt en klassisk amerikansk muskelbil. Coolt.
Jag avger ett dämpat "gah." då jag inte vet vad jag ska tycka om det här...

T ToRy skrev:
Enligt min högst personliga uppfattning om hur fysiska lagar fungerar när det gäller bilars nedsmutsningstendenser borde en bil som används regelbundet bli smutsigare på de ytor som så att säga träffas direkt av den smutsiga fartvinden, vilket av naturliga skäl oftast innebär ytor på bilens främre del. Det bör ju innebära att när en bil blivit så smutsig att smutsen börjar slitas/ramla av i samma takt som den fastnar så borde ju allt annat än jämnvikt råda. Bilen torde i detta tillstånd utöver själva viktökningen - vilken knappast kan sägas ha en positiv inverkan på vare sig bränsleförbrukning eller väghållning - ha uppnått en inte obetydlig framtunghet, vilket även det torde ha en negativ inverkan på väghållningen. Iofs bör ju fordonet då också ha antagit en "stance" likt en klassisk amerikansk muskelbil. Coolt.
Jag avger ett dämpat "gah." då jag inte vet vad jag ska tycka om det här...
Min bil blir i alla fall smutsigare bak än fram…
När den är tillräckligt smutsig blir det som att köra med släp ungefär.

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Min bil blir i alla fall smutsigare bak än fram…
Ja, blir du inte det själv också? :crysmile::crysmile:

• Haha
  • Gilla
Oaken och 3 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!! Recaptcha!!!! Dessa frbskde amerikanska gatubilder som ska hålla robotarna borta (som om de gjorde det…) eller ännu värre, kryss i en fånig ruta för att bevisa att man är människa… och sen när de har sånt trams på sajten som inte ploppar upp i mobilversionen så man kommer inte in…

RECAPTCHA måste väl stå för Really Evil Crappy Application Prototype That Causes Hysterical Anger…

GAAAAHHHH, sjufaldigt GAAAAHHHH!!!!!!!!!

• Gilla
Dilato och 3 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
GAAAAHHHH!!! Recaptcha!!!! Dessa frbskde amerikanska gatubilder som ska hålla robotarna borta (som om de gjorde det…) eller ännu värre, kryss i en fånig ruta för att bevisa att man är människa… och sen när de har sånt trams på sajten som inte ploppar upp i mobilversionen så man kommer inte in…

RECAPTCHA måste väl stå för Really Evil Crappy Application Prototype That Causes Hysterical Anger…

GAAAAHHHH, sjufaldigt GAAAAHHHH!!!!!!!!!
Jag har mer problem med att skriva de tecken en bild visar, 95% av gångerna misslyckas jag...

Hitta ingen bättre bild på det hela

26wordplay-heck-captcha1-articleLarge.png

• Haha
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Jag har mer problem med att skriva de tecken en bild visar, 95% av gångerna misslyckas jag...

Hitta ingen bättre bild på det hela

[bild]
Gaaaahhh! Enkelt ju!! V6T9JBCDSV!!!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.