1 659 444 läst ·
17 784 svar
1659k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
GAAAHHHHHH , ja när matpriserna är så höga vill man ju inte betala mer än
man behöver , den lokala Coop affären är helt hopplös med att priser som står
på hyllkanten vid varan inte stämmer med kvittot. Det är ju priset vid varan som
gäller och har inte affären märkt rätt så det stämmer med datan får ju dom stå
för det .
När sen personalen bakom kassan meddelar att hon inte är fast anställd och
har inget ansvar för nåt så undrar man , och varför stämmer priserna på
andra affärer .
man behöver , den lokala Coop affären är helt hopplös med att priser som står
på hyllkanten vid varan inte stämmer med kvittot. Det är ju priset vid varan som
gäller och har inte affären märkt rätt så det stämmer med datan får ju dom stå
för det .
När sen personalen bakom kassan meddelar att hon inte är fast anställd och
har inget ansvar för nåt så undrar man , och varför stämmer priserna på
andra affärer .
Medlem
· Stockholm
· 4 631 inlägg
Gaaahhhhhhhh, ejektorpumpen började läcka
Började med att kapa upp en ränna i golvet för att få ut vattnet bättre.
Grannen hade tagit hem tätningar, så jag åkte över till han och säkerställde att delarna passade.
Hem och käka lunch, inget stress då jag inte monterat pumpdelar tidigare.
Gör rent och smörjer med YES, det tar i lite, så jag tar bort tätningen och finslipar lite på axeln och monterar igen, då fastnar gummit i brytpinnehålet och tätningen spricker.
GAAAAAAHHHHHHHHHHH!
Faen inget vatten förrens tidigast måndag
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Började med att kapa upp en ränna i golvet för att få ut vattnet bättre.
Grannen hade tagit hem tätningar, så jag åkte över till han och säkerställde att delarna passade.
Hem och käka lunch, inget stress då jag inte monterat pumpdelar tidigare.
Gör rent och smörjer med YES, det tar i lite, så jag tar bort tätningen och finslipar lite på axeln och monterar igen, då fastnar gummit i brytpinnehålet och tätningen spricker.
GAAAAAAHHHHHHHHHHH!
Faen inget vatten förrens tidigast måndag
Du måste "preppa" det finns ju öl whiskey m.fl.Workingclasshero skrev:
Gaaahhhhhhhh, ejektorpumpen började läcka
[bild] [bild] [bild]
Började med att kapa upp en ränna i golvet för att få ut vattnet bättre.
Grannen hade tagit hem tätningar, så jag åkte över till han och säkerställde att delarna passade.
Hem och käka lunch, inget stress då jag inte monterat pumpdelar tidigare.
Gör rent och smörjer med YES, det tar i lite, så jag tar bort tätningen och finslipar lite på axeln och monterar igen, då fastnar gummit i brytpinnehålet och tätningen spricker.
GAAAAAAHHHHHHHHHHH!
Faen inget vatten förrens tidigast måndag![]()
Medlem
· Stockholm
· 4 631 inlägg
Nja, butiken har ingen skyldighet att sälja en vara till skyltat pris.galento skrev:
”I hyllan står att kaffet kostar 22 kronor. I kassan slår kassörskan in fem kronor mer. Vilket pris är det egentligen som gäller?
Henrik Örnstedt, handläggare på Konsumentverkets rättsavdelning, förklarar att svaret är lite dubbelt eftersom två lagar krockar.
– Det pris som kunden ska betala är det i kassan. Rent civilrättsligt har du inte rätt att kräva det som står på hyllan. Samtidigt säger marknadsrätten att prisinformationen vid varan ska vara korrekt, annars är det vilseledande marknadsföring, säger han.”
https://www.hn.se/nyheter/varberg/felaktig-hyllmärkning-en-komplicerad-fråga-1.3305274
https://www.hallakonsument.se/konsumentratt/felaktig-prisinformation/
Ett så kallat Förebyggande av GAAAAHHHH13th Marine skrev:
Fy f-n! Sympati-GAAAAAAHHHHHHHHHHHWorkingclasshero skrev:
Gaaahhhhhhhh, ejektorpumpen började läcka
[bild] [bild] [bild]
Började med att kapa upp en ränna i golvet för att få ut vattnet bättre.
Grannen hade tagit hem tätningar, så jag åkte över till han och säkerställde att delarna passade.
Hem och käka lunch, inget stress då jag inte monterat pumpdelar tidigare.
Gör rent och smörjer med YES, det tar i lite, så jag tar bort tätningen och finslipar lite på axeln och monterar igen, då fastnar gummit i brytpinnehålet och tätningen spricker.
GAAAAAAHHHHHHHHHHH!
Faen inget vatten förrens tidigast måndag![]()



