1 655 696 läst ·
17 720 svar
1656k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Du har säkert kollat men om inte, så kolla här om ni kan få den att funka.[SKPG]Zamora skrev:
https://forum.dji.com/thread-259442-1-1.html
Eller här:
https://forum.dji.com/thread-224607-1-1.html
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 283 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 283 inlägg
Ny dag, ny resa till Elgiganten, ny Drönare. Succe!!
GAAAAAAAAHHHHH!!! 60 mil på E4 idag och så frustrerad över hur det blivit vid omkörningar vid 2+1 väg. Jag fick lära mig att man kör om snabbt och effektivt men idag segar sig folk förbi så de knappt hinner förbi medan det är dubbelfil. Även om (de borde) se att det ligger fler bakom som också vill komma förbi. Men nejdå, sakta sakta och 2 km/h snabbare än den som ska passeras. Och som det inte räcker så ska det gärna bromsas när man till sist kommit förbi.
Vad hände med att trycka på och snabbt köra om och skapa en rejäl lucka till den omkörda?? Handlar det om en generationsfråga där dagens yngre inte fått lära sig omkörning på 1+1 vägar??
GAAAAAHHHHH igen. Jag börjar bli en grinig gubbe.
Vad hände med att trycka på och snabbt köra om och skapa en rejäl lucka till den omkörda?? Handlar det om en generationsfråga där dagens yngre inte fått lära sig omkörning på 1+1 vägar??
GAAAAAHHHHH igen. Jag börjar bli en grinig gubbe.
Rent allmänt blir folk sämre och sämre efter vägarna…M Myckling skrev:GAAAAAAAAHHHHH!!! 60 mil på E4 idag och så frustrerad över hur det blivit vid omkörningar vid 2+1 väg. Jag fick lära mig att man kör om snabbt och effektivt men idag segar sig folk förbi så de knappt hinner förbi medan det är dubbelfil. Även om (de borde) se att det ligger fler bakom som också vill komma förbi. Men nejdå, sakta sakta och 2 km/h snabbare än den som ska passeras. Och som det inte räcker så ska det gärna bromsas när man till sist kommit förbi.
GAAAAAHHHHH igen. Jag börjar bli en grinig gubbe.![]()