Byggahus.se
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Det går att ta bort skivan med handen.
Håll in låsningen och slå motsols med en handskförsedd hand i periferin på skivan, slå radiellt.
Vid montering gör det omvända, börjar man slipa löst kan den lossna så kapa lite först så den drar åt sig det sista själv.
GAAAAHHHH!!!!!!!! för att detta inte var ett GAAAAHHHHH!!!!!
Ska man verkligen slå radiellt? tangentiellt känns mer logiskt... :thinking: är det inte rotationen man vill åt, eller missförstår jag tanken?
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
I Ingenjör Jesper skrev:
Ska man verkligen slå radiellt? tangentiellt känns mer logiskt... :thinking: är det inte rotationen man vill åt, eller missförstår jag tanken?
Tangiellt kanske är bättre uttryckt.
Hoppas de som är sugna på att prova förstod rätt ändå.

GAAAHHHHHHHH, jag blev tillrättavisad på nätet.....
 
  • Gilla
Ingenjör Jesper
  • Laddar…
Du hade ju fel ;):crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Tangiellt kanske är bättre uttryckt.
Hoppas de som är sugna på att prova förstod rätt ändå.

GAAAHHHHHHHH, jag blev tillrättavisad på nätet.....
De kanske väntar på att få skriva ”GAAAAHHHH!” När händerna väl har tillfrisknat! ;)
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
De kanske väntar på att få skriva ”GAAAAHHHH!” När händerna väl har tillfrisknat! ;)
Gjort så i 30 år utan problem.

GAAAAHHHHHHHH! Var tvungen att tillrättavisa ;-)
 
richardtenggren
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Gjort så i 30 år utan problem.

GAAAAHHHHHHHH! Var tvungen att tillrättavisa ;-)
Slagit radiellt? Då förstår jag att mitt svar också flög dig över huvudet ;)
 
  • Haha
Workingclasshero
  • Laddar…
GGGAAAAHHHH! Clas Ohlson! Vad håller ni på med? Vi fick hem en leverans som var som en Matroschka! Är det verkligen nödvändigt med tre st paket för att leverera en värmefilt? Det gick inte ens att få ner det i bagaget på bin!!!
Värmefilt i förpackning öppnat med två extra kartonger för storleksjämförelse på trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Tangiellt kanske är bättre uttryckt.
Hoppas de som är sugna på att prova förstod rätt ändå.

GAAAHHHHHHHH, jag blev tillrättavisad på nätet.....
Oj, förlåt, jag visste inte att det var så känsligt... Jag var mest nyfiken på om jag hade missat ett coolt life hack :thinking:
 
  • Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
Blodsoppen
GAAAAHHHH
Telias mobila internet nere sedan i går. Planerat underhåll säger dom. Ska pågå till 30 sept.
 
  • Wow
Lill72
  • Laddar…
galento
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
GAAAAHHHH
Telias mobila internet nere sedan i går. Planerat underhåll säger dom. Ska pågå till 30 sept.
Jaha det är därför det strular med telefonen att ringa , men det mobila internetet fungerande i morse iaf :thinking:
 
Blodsoppen
galento galento skrev:
Jaha det är därför det strular med telefonen att ringa , men det mobila internetet fungerande i morse iaf :thinking:
Min dotter som bor 5 km härifrån hade inget internet i går heller. Men fick tillbaks det på kvällen.
 
Lager157.... Något förlängda leveranstider.. 32 arbetsdagar and counting. Har fått höra i 2 veckor att jag "förhoppningsvis" får mina saker snart. Martina på kundtjänst har hållit tummarna för mig länge nu, om hon nu talade sanning sist. Gaaaaaah!!!!
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Gaaaahhhh
Höst!
Inte den där friska, syrerika och lite kyliga.
Bara grått, fuktigt och mörkt!
 
  • Gilla
Jumos
  • Laddar…
richardtenggren
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaahhhh
Höst!
Inte den där friska, syrerika och lite kyliga.
Bara grått, fuktigt och mörkt!
Blåste ljumna vindar från havet ikväll tack vare pålandsvinden, riktigt behagligt på kvällspromenaden med hundarna :)
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.