Skulle sätta upp inredning i badrummet. Följer instruktionerna, väntar på härdning i 12 timmar (stod 4 timmar på paketet), monterar upp det - skiten lossnar efter 5 min.
Förberett allt för att byta ut den gamla ejektorn till en djupbrunnspump istället. Ska ”bara” släppa i nya pumpen men den går bara ner 3,5 meter. Foderröret är krokigt som en banan och pumpen går inte att få ner.
Skulle sätta upp inredning i badrummet. Följer instruktionerna, väntar på härdning i 12 timmar (stod 4 timmar på paketet), monterar upp det - skiten lossnar efter 5 min.
gaaah… nästan hela semestern har gått åt till sjukdagar för antingen mig eller sambon.
Eenoch85 skrev:
GAAAH!
Helt nytt badrum!
[bild] [bild][bild]
Skrapa bort med rakblad.
Använd sedan
casco Superfix+
Se till att torka rent både vägg och metalldel med t-röd innan.
Kommer att sitta som berget.
Finns småtuber att köpa, t ex https://www.bauhaus.se/superfix-40-ml
gaaah… nästan hela semestern har gått åt till sjukdagar för antingen mig eller sambon.
Skrapa bort med rakblad.
Använd sedan
casco Superfix+
Se till att torka rent både vägg och metalldel med t-röd innan.
Kommer att sitta som berget.
Finns småtuber att köpa, t ex [länk]
Helt nytt badrum!
[bild] [bild][bild]
Men, de där är väl gjorda för att skruva upp?!? då får en kanske skylla sig själv? eller är tillverkaren dum i huvet?