1 502 464 läst ·
15 391 svar
1502k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Ja, den där termometern (med solljuset som faller på i alla fall toppen av den) uppfyller nog inte alla krav för att räknas som godkändNyfniken skrev:
Min mor gillar att kommentera temperaturen och nämner ofta att hon har mycket varmare än vad SMHI säger. Ja, kära mamma, det är nog 57 grader där 6 mm ovanför den svartlackerade stålplåten i direkt solljus där den lilla utegivaren (tillhörande termometern inköpt för 29:90 sommaren 1993) ligger. Ja, jättekonstigt att vi bara har 21 hemma hos mig. Det är ju så mycket varmare där du bor.
(GAAAAHHHH!!! Folk som alltid ska skriva helt onödiga anekdoter ...)
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
GAAAAAAAAAAHHHH!
Min tyska är alldeles för dålig för att hinna dechiffrera vad ÖBBs knastriga telefonsvarare säger.
Edit:
GAAAAAAAAAAHHHH!
Samtalet bröts när jag väl kom fram
Edit2:
GAAAAAAAAAAHHHH!
Deras system tillåter inte att man lägger till en person på bokningen, utan jag måste avboka och boka på nytt (och betala en avbokningsavgift)
GAAAAAAAAAAHHHH!
Rådet de gav funkar inte, det fanns inte en ledig biljett till hemresan så nu står jag i telefon igen....
Min tyska är alldeles för dålig för att hinna dechiffrera vad ÖBBs knastriga telefonsvarare säger.
Edit:
GAAAAAAAAAAHHHH!
Samtalet bröts när jag väl kom fram
Edit2:
GAAAAAAAAAAHHHH!
Deras system tillåter inte att man lägger till en person på bokningen, utan jag måste avboka och boka på nytt (och betala en avbokningsavgift)
GAAAAAAAAAAHHHH!
Rådet de gav funkar inte, det fanns inte en ledig biljett till hemresan så nu står jag i telefon igen....
Redigerat:
Ja, det verkar vara ett riktigt myror i år. Satt ute och åt en kväll när en massa flygmyror dök upp. Såg att dom kröp i massor runt förrådsdörren. Tog första bästa jag hade till hands, och det var fälgrengörinssprej. Har inte sett en myra sedan dessT Tobias_75 skrev:
GAAAAAAHH!!!! Att jag inte tänkt på oxalsyra mot flygmyrorBlodsoppen skrev: