13th Marine 13th Marine skrev:
Faktiskt inte, tydligen var de bara och hämtade mer.
Andra halvan? :rofl:

Gaaaahhh, ska besiktiga släpet på måndag så det började bli dags att justera bromsarna. Självfallet fastnade justerskruven i ena trumman i ändläge, gick inte att rubba. Av med hjulet, riva bromsen och få loss mekaniken runt justeringsskruven och konstaterar att den sitter som berget. Får inte skruven att lossna från gängan hur jag än gör...

Gaaaaaah!
Köpte ny kyl och frys för två veckor sedan.
Nu strular kylen och håller bara 8 grader på inställda 4. Gaaaaaah!

• Ledsen
kashieda
  • Laddar…
N
Appendix Appendix skrev:
Hände det med mig och bring i veckan med
Det roliga var att det var 4 paket (Från amazon) till mig.
De tre största lämnade de hemma hos mig.
Det minsta lämnade de hos ombud 9 km bort...

GAAAAHHHH!!!

Å andra sidan har UPS en massa roliga saker åt mig som de skulle levererat i Onsdag. Som kanske kommer imorgon.... Kanske

GAAAAHHHH!!!

Men sämst är FUCKING instabox. Beställde en efterlängtad sak. Som skulle ges bort som present i fredags.
Det lämnade butiken på tisdagen. Leverans på tisdag kväll 19:50
19:51 På tisdag: Uppskjutet till Onsdag 14:30
14:31 på Ondsdagen: Uppskjutet till Torsdag 14:50
14:51 på Torsdag: Uppskjutet till fredag.
Vid detta laget var min SMS konversation med Inst.... Neverbox lite ansträngd....
"vi ska göra allt vad vi kan för att...."
Ny leverans bokad med hemleverans på onsdag. 5 dagar efter kalaset.
Inte sådär jättekul "mmm, jag haaar köpt en present åt dig som du kommer gilla men..."

GAAAAHHHH!!!

Folk må klaga på PostNord. Men här ute på landet är det de som aldrig strular.

Aldrig. Mera. Instabox
(UPS och Bring kommer jag inte undan pga Amazon)
Finns ett enkelt sätt att slippa Ups och Bring. Beställ inte från Amazon. Finns många anledningar att inte göra det.

K
Anders243 Anders243 skrev:
"Nu är vi på väg! Paket från AMAZON EU SARL levereras idag innan 17.00. Du behöver inte vara hemma. / Bring"

följt av:

"Ditt paket från AMAZON EU SARL kunde inte levereras. Paketet körs till ombud. Du får nytt sms när paketet kan hämtas. / Bring"

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH! Hur "#¤!"¤ svårt ska det vara att ens försöka åka ut med paketet??

(Iom att "Du behöver inte vara hemma" kan jag inte öht förstå varför man försöker ljuga med att man försökt köra ut paketet)
Har exakt samma konverstion med Postnord… Två paket som skulle levererats i fredags respektive måndags. Sen schemalades de till igår 17-22, men inte en tillstymmelse till utkörningsförsök gjordes. Oklart när de kan tänkas komma. Förstår inte hur det kan vara så svårt, Budbee och Airme lyckas galant, men inte Postnord eller Bring… Aldrig mer hemkörning även om den så är gratis!

N Niq skrev:
Finns ett enkelt sätt att slippa Ups och Bring. Beställ inte från Amazon. Finns många anledningar att inte göra det.
GAAAAHHHH!!

Ett till troll som hatar Amazon och tror att svenska företag är så jäkla märkvärdiga.

• Gilla
[SKPG]Zamora och 3 till
  • Laddar…
T Tobias_75 skrev:
Vad gör alla svarta myror där då... :thinking:
Och på resten av ytan det det bra ut och där finns inga myror... :rofl:
Skitdålig bild... Men de är där, fullt av små svarta myror...
Sprid ut lite majsmjöl.

• Gilla
Tobias_75
  • Laddar…
Gaaahhh
Bring levererade Amazonbeställning här idag eller ja till utlämningsstället som ligger på väg hem från jobbet så det passade bättre än hem, dessutom en dag före planerat datum.

Bring är enligt min erfarenhet förstklassiga. (3 st beställningar från samsung.se)

(Nu är det kanske inte så svårt att framstå som förstklassig när Postnord är konkurrenten)

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
hsd
Gahh, phuu
Termometer visar hög temperatur på cirka 35 grader Celsius i skuggan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

i skuggan....

• Gilla
  • Wow
Lady L och 2 till
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
i skuggan....
GAAAAHHHH för folk som hänvisar till temperaturmätningar man gjort "i skuggan".

Man kan bara mäta temperatur i skugga. Annars är det inte temperatur man mäter.

• Gilla
  • Haha
TowaTei och 4 till
  • Laddar…
N
Appendix Appendix skrev:
GAAAAHHHH!!

Ett till troll som hatar Amazon och tror att svenska företag är så jäkla märkvärdiga.
Ett till troll som tror att alla företag från Usa är så märkvärdiga och hatar alla svenska företag.

• Gilla
  • Haha
Lande och 2 till
  • Laddar…
S
Och ska man hårddra det ska temperatur mätas i en stevenson screen. Varmast idag är Målilla med 35.3. Imorgon verkar det som valdemarsvik ska kunna få 37 grader...
Gaaahhh för att poolen sprang läck och behövde ny liner och vattnet precis blivit uppfyllt, dock är det inte badbart än då vattnet från brunnen är sådär...

• Gilla
Nyfniken
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ett till troll som tror att alla företag från Usa är så märkvärdiga och hatar alla svenska företag.

GAAAAHHHH!!

Vilken tur man kan ignorera folk som är dryga:rofl:

Gaahhh! Försöker söka en produkt på amazon men måste scrolla igenom 800 sidor med saker jag INTE vill ha.
Om man väl råkar hittar rätt så finns det 75 säljare av samma produkt...

• Gilla
hapazard och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.