Mats-S Mats-S skrev:
GAAAAHHHH!!!
Tydligen fler än vi på BH som reagerat på Blockets idiotiska nya sajt ..
[länk]
Är man lite fördomsfull så, hon den kommunikationsansvariga känns inte som representativ för Blockets användarskara. Jag vet inte vilka resten av personalen är eller om de anlitar konsulter för programmeringen. Men tänker att det är bra om de som utformar sidan själva kollar in annonser och har bevakningar osv. Alltså brinner för Blocket och inte karriären. Har det inte blivit så på fler sidor, t.ex Prisjakt, efter att de blivit uppköpta.

RoTe
  • Gilla
hydrolift
  • Laddar…
Unikt namn
Mats-S Mats-S skrev:
GAAAAHHHH!!!
Tydligen fler än vi på BH som reagerat på Blockets idiotiska nya sajt ..
[länk]
Nya blocket är svinbra.
Har en bevakning av barnmöbler där det numera istället visas uppstoppade fåglar. 🕊

• Haha
  • Gilla
Tokslut och 6 till
  • Laddar…
Mats-S
H hydrolift skrev:
Jag vet inte vilka resten av personalen är eller om de anlitar konsulter för programmeringen.
Högst troligt konsulter, högst troligt indiska konsulter. Absolut inget fel på dom, oftast otroligt tekniskt kompetenta, men av egen erfarenhet kan jag säga att det krävs en extremt god kommunikation med dom för att få det som man är ute efter.

Brister det i den kommunikationen så blir det som på nya Blocket, tekniskt inga fel men ett katastrofalt användargränssnitt 🤔

• Gilla
hydrolift
  • Laddar…
Mikael_L
pacman42 pacman42 skrev:
Där fick jag för att jag dubbelkollade mot AIn. Jag var 99% säker på gul 25A och svart 35A medan den sade tvärtom. Varför dubbelkollade jag inte mot Biltema eller liknande istället?

Jag blir uppgiven både på mig själv och AIn ...
Gaaaahhhh för folk som använder AI ...

Och dessutom sen meddelar mig något totalt opålitlig information som någon AI har killgissat.

Ett nytt verb är på gång, AIgissat.

• Gilla
Dilato och 6 till
  • Laddar…
G
GAAAAAAAAH "punktering" på nya däcken bubblar från ventilen (som skulle bytas)..

• Ledsen
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
Är det mellan ventilstam och fälg eller från ventilinsatsen, bara att skruva åt lite om det är det senare.

Mikael_L Mikael_L skrev:
Gaaaahhhh för folk som använder AI ...

Och dessutom sen meddelar mig något totalt opålitlig information som någon AI har killgissat.

Ett nytt verb är på gång, AIgissat.
Ännu mer oroväckande är att flera forskningsstudier antyder att flitigt bruk av AI kan sänka användarnas IQ😟. Dessutom ser vi i västvärlden en årligen sjunkande intelligens, det sägs att Flynneffekten är bruten och att IQ nådde sin kulmen bland individer födda i mitten på sjuttiotalet.

• Älska
Dilato och 1 till
  • Laddar…
G Greger_08 skrev:
GAAAAAAAAH "punktering" på nya däcken bubblar från ventilen (som skulle bytas)..
Haft dessa verktyg i +10år, bästa verktyg jag köpt! Aldrig haft problem med ventilhals efter köpet
Verktygssats för ventilhalsar inklusive skruvmejsel, krokliknande verktyg, röd kon och ventil. Används i över 10 år utan problem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Edit: bjuder på film hur de ska användas

• Gilla
hapazard och 5 till
  • Laddar…
Mats-S
Tokslut Tokslut skrev:
bjuder på film hur de ska användas
Tackar :)
Men hur fungerar det där om man har TPMS på sina ventiler?

Mats-S Mats-S skrev:
Tackar :)
Men hur fungerar det där om man har TPMS på sina ventiler?
Det skiter sig 😘

• Haha
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
Mats-S
Tokslut Tokslut skrev:
Det skiter sig 😘
Yep, såg det nu i kommentaren till videon:

NOTE: This tool is only for use with standard valve stems. If your vehicle uses a tire pressure monitoring system (TPMS) then you will need to remove the tire to replace the special sensor valves.

Tokslut Tokslut skrev:
Haft dessa verktyg i +10år, bästa verktyg jag köpt! Aldrig haft problem med ventilhals efter köpet
[bild]

Edit: bjuder på film hur de ska användas

[media]
Hoppsan vilket trevligt verktyg, var köper man det? Amazon, tog 7 sekunder att hitta......
/W

• Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Satsuki
Gaaaaaahhhhh för att jobba på ortopedakuten idag 🤯
Jisses vad folk har snubblat, halkat, fallit och cyklat omkull med alla former av ortopediska skador som följd….

• Ledsen
Bo.Siltberg och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.