1 641 884 läst ·
17 552 svar
1642k läst
17,6k svar
GAAAAHHHH!!!
Döm min förvåning då när jag vurpade och tänkte att jag skulle få sitta ett dygn på akuten men åkte till det privata alternativet och hade röntgats och fått det bedömt inom 15 minuter en sådan dag!Satsuki skrev:
Förra året när jag spräckte två revben åkte jag inte ens in. Jag hade morfin hemma sedan en operation och det fanns ju ändå inget de kunde göra åt det. De var ju inte av, då hade jag åkt in för att få det röntgat (jag har erfarenhet av knäckta revben sedan några gånger tidigare, då har gått av och spruckit några gånger förr på den tiden jag spelade innebandy - vanlig skada om man är back och ställer sig i vägen för framspringande anfallare).RoTe skrev:
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 134 inlägg
GGGGGAAAAH!
När man precis fått ihop de femtielva miljoner delarna i en servad Bosch GCM 10 SD, allt funkar fint och där på bordet - två skruvar som inte blev monterade och inga tomma hål hittas! 😩
När man precis fått ihop de femtielva miljoner delarna i en servad Bosch GCM 10 SD, allt funkar fint och där på bordet - två skruvar som inte blev monterade och inga tomma hål hittas! 😩
Perfekt läge. Det kan vara farligt att köra minus två skruvar så du behöver nu skaffa en 12” istället.Johan Gunverth skrev:
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 134 inlägg
Tackar tydligen hade dom inte bytt ventilerna blir väl att köpa ett sådan sett om dom tycker att dom ska ha betalat för att göra jobbet rätt på övriga tre däck..Tokslut skrev:
Bad dom byta då vissa inte gör det var säkert original från 2007 🙃
Se till att handla ventilhalsarna på rätt ställe så du inte får kinaplast.G Greger_08 skrev:
Replik på mig själv, för idag var det dax igen.Isakare skrev:
GAAAAHHHH!!!
Lyssnat på en lastbilsmotor i 40 minuter.
Trångt ställe att backa till för långtradare, vissa klarar det direkt, anda får ta några omtag, men denna chaufför fixar det inte alls.
Lastbilens hytt är 1-3 meter från där jag står och jobbar, fram o tillbaka, fram o tillbaka jobbigt att lyssna på, så jag tog lunch.
Spännande o se om den lyckas när jag lunchat klart.
Samma chaufför höll på att backa till 8.10 när jag kom dit, 9.48 tog en annan chaufför över och backade till tradaren !!!
Hur fan kan man hålla på i över en och en halv timme och inte inse, jag klarar inte av det här ??
HUr fan fick han körkortet?Isakare skrev: