4 498 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
Fyra skruvar i Schneider klo-kit
Har en fråga om Schneider Exxact klokit. Som allt annat med el, så får man ju aldrig med några instruktioner..
Men med denna får man med fyra skruvar. Alla lika långa. Två med mindre gängstigning och två med större. När ska man använda vilka? Har Googlat utan resultat..
Men med denna får man med fyra skruvar. Alla lika långa. Två med mindre gängstigning och två med större. När ska man använda vilka? Har Googlat utan resultat..
Skulle sagt att jag kollat och kan inte spontant se i den små hålen. Båda skruvarna funkar precis lika bra tycker jag dessutom.. Till både strömställare och vägguttag.tommib skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Skiljer sig väl mellan trend och exxact? Jag trodde jag kunde låna från våra gamla trend när jag monterade exxact, men det gick inte, ty olika stigningar osv.
Den ena har större stigning, så påståendet att de skulle ”fungera lika bra” får mig att rysa, stackars gängor
Den ena har större stigning, så påståendet att de skulle ”fungera lika bra” får mig att rysa, stackars gängor
Klicka här för att svara
