Hej behöver lite råd.Som bilden visar så funderar jag att fylla en bit med sprängsten för att sedan lägga 0-32 och sista lagret 0-4 dumt eller?För sprängsten har jag gått om och det är för dom L-stöden ska ställas dit som en hörna och återfyllnad med morän
 
  • Grävd hörna med sprängsten och lera nära byggnad och gräs, orangea rör synliga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.