Hej behöver lite råd.Som bilden visar så funderar jag att fylla en bit med sprängsten för att sedan lägga 0-32 och sista lagret 0-4 dumt eller?För sprängsten har jag gått om och det är för dom L-stöden ska ställas dit som en hörna och återfyllnad med morän