Är det någon som behöver fylle i Gbg- eller Kungsbacka så har jag ofrivilligt c:a 5 lass över. Fin moränjord enligt markgubben...
 
Är hela Göteborg och Kungsbacka redan uppfyllt? ;)
 
djpa skrev:
Är hela Göteborg och Kungsbacka redan uppfyllt?  ;)
Tror fortfarande det finns plats för lite till på Hisingen..
;) ;D
 
Behöver fyllnadsmassor till Lerum!
Ska ha möte med grävkillen i veckan.
Hur fort behöver du bli av med det?
 
Senast måndag. Grävaren, som lovat att fylla lastbilar, flyttar sin grävare på tisdag morgon.
Jorden är kanon. Sandrik med sten. Ingen lera!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.