har rivit en mellanvägg på vår bottenvåning. Planerar att fylla igen hålet och därefter lägga ny parkett över. Vilket material fyller jag lämpligen hålet med? Det är ett flytande golv med betongplatta följt av sand, ett lager frigolit sen masonitskivor.
Skrapa ur frigoliten , jämna till med sand ( den ska vara torr ) så det är i nivå med andra sanden, skär till ny frigolit så det går att pressa ner biten lite lätt, går bra att såga med bågfilsblad.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.