Har man tur har man en skruv på flaskan, då ska det tydligen gå lättare att fylla.
 
  • Gilla
sagan1 och 1 till
  • Laddar…
Jag har två st och ska prova fylla när de är tomma.Hur kan man kolla att de är ok?Ingen gravrost bara ytlig dör lacken släppt.
 
Gammal tråd...

Jag lägger 2012 kulorna i frysen över natten innan dessa, ska fyllas.
Går så mycket lättare då.

Donatorbehållarenupp och ned.

Men ställ kulan som fylls på en vanlig badrumsvåg.

Och överfyll absolut inte!
 
  • Gilla
Bjober
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.