J JLov #16 Medlem · norrbotten · 410 inlägg 4 sep 2022 11:30 JLov Medlem norrbotten 410 inlägg 4 sep 2022 11:30 #16 Har man tur har man en skruv på flaskan, då ska det tydligen gå lättare att fylla.
S sagan1 #17 Medlem · jämtland · 482 inlägg 12 sep 2022 22:10 sagan1 Medlem jämtland 482 inlägg 12 sep 2022 22:10 #17 Jag har två st och ska prova fylla när de är tomma.Hur kan man kolla att de är ok?Ingen gravrost bara ytlig dör lacken släppt.
Jag har två st och ska prova fylla när de är tomma.Hur kan man kolla att de är ok?Ingen gravrost bara ytlig dör lacken släppt.
H Hybro #18 Allvetare · Värmland · 5 897 inlägg 26 maj 2025 13:26 Hybro Allvetare Värmland 5 897 inlägg 26 maj 2025 13:26 #18 Gammal tråd... Jag lägger 2012 kulorna i frysen över natten innan dessa, ska fyllas. Går så mycket lättare då. Donatorbehållarenupp och ned. Men ställ kulan som fylls på en vanlig badrumsvåg. Och överfyll absolut inte!
Gammal tråd... Jag lägger 2012 kulorna i frysen över natten innan dessa, ska fyllas. Går så mycket lättare då. Donatorbehållarenupp och ned. Men ställ kulan som fylls på en vanlig badrumsvåg. Och överfyll absolut inte!