4 824 läst ·
34 svar
5k läst
34 svar
Fusk med badrummet.
Vad gör alla i badrummet egentligen?
Står man där och värmer fötterna och tittar sig i spegeln eller varför är det så viktigt med golvvärme?
Själv brukar jag duscha sen torka mig samt gå ut därifrån.
Snart är det väl standard med eluppvärmd toasits med
Står man där och värmer fötterna och tittar sig i spegeln eller varför är det så viktigt med golvvärme?
Själv brukar jag duscha sen torka mig samt gå ut därifrån.
Snart är det väl standard med eluppvärmd toasits med
Gör en egen 
Man fryser ju knappast om fötterna när man duschar, tvärtom fryser man mindre över tid.
Under förutsättning att man inte kallduschar då
Så vad ska man egentligen ha golvvärme till i badrummet?
Visst, jag har provat på det men fattar ändå inte riktigt vitsen med att betala för det.
Man fryser ju knappast om fötterna när man duschar, tvärtom fryser man mindre över tid.
Under förutsättning att man inte kallduschar då
Så vad ska man egentligen ha golvvärme till i badrummet?
Visst, jag har provat på det men fattar ändå inte riktigt vitsen med att betala för det.
Varm toasits har jag en prototyp på någonstans i röran, ska kanske ta upp det experimentet igen
I badrummet är man ofta barfota och ibland utan kläder och ibland nästan, det är då extra skönt med varmt golv d^_^b märker Du ingen skillnad så är det bara att gratulera för det har kostat blod, svett och pengar att lägga så mycke vattenburen golvvärme som vi harBlindnit skrev:
Tänka så olika man kan tänka och tycka :S ska man kasta det sen är det dumt att köpa det alls tycker jagkamilenski skrev:
Klart man märker skillnad men att det skulle va värt pengarna att installera och sen betala för löpande är ju egentligen rätt skrämmandeJan-Å skrev:
Bättre att krypa ner i sängen igen än stå där och kråma sig