Consensus skrev:
Köp ulltofflor till sambon istället för att se till att våra försäkringspremier skickar i höjden.
Ska hälsa honom det :)

Vad gör alla i badrummet egentligen?
Står man där och värmer fötterna och tittar sig i spegeln eller varför är det så viktigt med golvvärme?
Själv brukar jag duscha sen torka mig samt gå ut därifrån.
Snart är det väl standard med eluppvärmd toasits med :P

Varm toasits. Var? Jag vill ha en! Att duscha tar max 5 min för en man. Min sons sambo behöver dock över 30-45 minuter :)
Men det är inte mitt problem.

Gör en egen ;)
Man fryser ju knappast om fötterna när man duschar, tvärtom fryser man mindre över tid.
Under förutsättning att man inte kallduschar då :)
Så vad ska man egentligen ha golvvärme till i badrummet?
Visst, jag har provat på det men fattar ändå inte riktigt vitsen med att betala för det.

Varm toasits har jag en prototyp på någonstans i röran, ska kanske ta upp det experimentet igen:D

En kombination mellan bidé och toastol kanske kunde va nåt?

Blindnit skrev:
Köp en japansk toa den har allt, snudd på iToa.

Blindnit skrev:
Vill du ha varm vatten medan du gör nr2?
Spara på toapapper?
:wow:

pbengtsson skrev:
Köp en japansk toa den har allt, snudd på iToa.
Har den uttag för iPhone samt automatisk uppdatering på Facebook?

kamilenski skrev:
Vill du ha varm vatten medan du gör nr2?
Spara på toapapper?
:wow:
Det är inte jag som vill nåt här ;)

Blindnit skrev:
Vad gör alla i badrummet egentligen?
Står man där och värmer fötterna och tittar sig i spegeln eller varför är det så viktigt med golvvärme?
Själv brukar jag duscha sen torka mig samt gå ut därifrån.
Snart är det väl standard med eluppvärmd toasits med :P
I badrummet är man ofta barfota och ibland utan kläder och ibland nästan, det är då extra skönt med varmt golv d^_^b märker Du ingen skillnad så är det bara att gratulera för det har kostat blod, svett och pengar att lägga så mycke vattenburen golvvärme som vi har :P

kamilenski skrev:
Om man ska kasta det sen, är det dumt att köpa dyra grejor.
Tänka så olika man kan tänka och tycka :S ska man kasta det sen är det dumt att köpa det alls tycker jag :P bättre å göra det ordentligt och lägga alla pengar på det och fram till att man har råd låter man det vara som det är

Jan-Å

Han vet inte att dagens hus har platta med golvvärme i garaget med ibland. Hehe. Stackare ;)

Att lägga bara värme i golvet Ca 2000.
komplett toa 70000?

Redigerat:
Jan-Å skrev:
I badrummet är man ofta barfota och ibland utan kläder och ibland nästan, det är då extra skönt med varmt golv d^_^b märker Du ingen skillnad så är det bara att gratulera för det har kostat blod, svett och pengar att lägga så mycke vattenburen golvvärme som vi har :P
Klart man märker skillnad men att det skulle va värt pengarna att installera och sen betala för löpande är ju egentligen rätt skrämmande ;)
Bättre att krypa ner i sängen igen än stå där och kråma sig :)

Inga "kalla fötter".

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.