har läst lite gamla trådar i ämnet här på forumet.
har tänkt lägga trägolv i stugan och vila börja med sovrummen. Det ligger en spånskiva idag så tänkte bara köpa någon typ av papp el underlagsfoam och sedan skruva golvet i dimension 25×160 i spånskivan. huset har under min ägo varit uppvärmd runt 10-15 grader vintertid, men jag vill evt kunna kallställa delar av huset i framtiden (tex. sovrummet)
är det fel årstid att lägga trägolvet nu? trodde man ville lägga trägolv på sommaren och har inväntat årstiden, men nu läser jag att man ska lägga vår eller höst? input på detta?
sedan vill jag gärna se bilder och omdömen från er som valt Byggmax furugolv.
tacksam för synpunkter!