wrang #1 Medlem · Västra Götaland · 536 inlägg 18 maj 2011 19:07 wrang Medlem Västra Götaland 536 inlägg 18 maj 2011 19:07 #1 Ska lägga in furugolv på nya reglar med cc400mm är det ok eller kommer det bli svajjigt med 20mm golv Golvet är 159x20mm Eller ska jag välja 25mm?? Sent from my iPhone 3gs using Tapatalk
Ska lägga in furugolv på nya reglar med cc400mm är det ok eller kommer det bli svajjigt med 20mm golv Golvet är 159x20mm Eller ska jag välja 25mm?? Sent from my iPhone 3gs using Tapatalk
P Pongu #2 Medlem · Kronoberg · 797 inlägg 18 maj 2011 19:59 Pongu Medlem Kronoberg 797 inlägg 18 maj 2011 19:59 #2 Jag skulle valt det tjockare golvet, men jag vill kanske ha det onödigt stumt.
findus42 #3 Fornlämning · stockholm · 3 140 inlägg 18 maj 2011 20:12 findus42 Fornlämning stockholm 3 140 inlägg 18 maj 2011 20:12 #3 Det går bra.
wrang #4 Medlem · Västra Götaland · 536 inlägg 18 maj 2011 21:08 wrang Medlem Västra Götaland 536 inlägg 18 maj 2011 21:08 #4 Tack för svaren. Det får bli 25mm Beseco mörkgrå furugolv