1 409 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Furudörr vilket är upp/ner?.
Hej funderade på en sak, en furudörr med 3st speglar vilken spegel uppåt?.
Speglarna är ju i olika storlek, ska den största/högsta spegeln vara uppåt eller neråt?.
Kapade ju min nya toadörr 2cm i den ände där spegeln är störst/högst, har jag gjort bort mig tro :-[.
Speglarna är ju i olika storlek, ska den största/högsta spegeln vara uppåt eller neråt?.
Kapade ju min nya toadörr 2cm i den ände där spegeln är störst/högst, har jag gjort bort mig tro :-[.
Hallo jo låskistan går ju att vända
.
Var även iväg till trävarufirman och frågade om detta. Enligt dom så är det efter tycke/smak vilken spegel som ska vara uppåt/neråt. Men det vanligaste var att ha den stora neråt tydligen.
Var även iväg till trävarufirman och frågade om detta. Enligt dom så är det efter tycke/smak vilken spegel som ska vara uppåt/neråt. Men det vanligaste var att ha den stora neråt tydligen.
Medlem
· Älvsborg/Göteborg
· 235 inlägg
ja eller uppåt! så är det iallafall hemma hos mig!
tjena!mest vanligt är att den stora spegeln är ner.ha de
Klicka här för att svara