Lite sent om sider så slänger jag ut en länk på vårat husbygge som pågått under året.

www.oaktreehill.se (Klicka er till April för att se bygget ifrån början)

Det började med rivning av befintligt hus på tomten i mars 2009 för att sedan vara inflyttningklart i slutet av oktober.
Härnäst väntar carportbygge, altan och gräsmatta.
Ska även lägga ut lite mer ingående guider på husets ljudsystem, lexcom home installation m.m.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.