Det ska ju inte komma vatten utanför då böjen och blandarens placering ska vara noga uträknade. Är det någon som har erfarenhet av den och vet om det fungerar bra?
 
Ja jag är också intresserad av denna? Någon som har koll, vore ju skönt att bara behöva ha en dörr.
 
har också kollat och vill veta, det ser ut som det skulle skvätta ut en massa längs golvet, men annars vore det perfekt... *puff*
 
Bygga skrev:
Det ska ju inte komma vatten utanför då böjen och blandarens placering ska vara noga uträknade. Är det någon som har erfarenhet av den och vet om det fungerar bra?
Hej,
Har en Josephine och man kan säga att, ja den funkar utmärkt!
Och ja det skvätter ut vatten, men inga mängder. Med takdusch knappt någonting.

Men räkna inte med att det blir vattentätt såklart. Har sett en del kommentarer på detta forum om att en del blir besvikna på sina väggar om det skvätter ut lite vatten, men för det mesta är det dåligt fall det är frågan om. Och som sagt, det är en duschvägg och inget akvarium ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.