1 948 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Funkar detta reparationskit på laminat?
Snickrade på mitt evighetsprojekt (gäststuga) och lyckades tappa skruvdragaren med bitsen först rätt ned i det nylagda laminatgolvet. Rakt genom skyddspappen. Blev ett snyggt märke. Man kan se att det var en T25 jag hade på. Varenda detalj syns, och flera mm djupt blev det.
Funkar detta kit även på laminatgolv (framgår inte vad jag kan se)? Kan vara värt att satsa på eftersom det kommer bo en del gäster där som kanske är lika otursamma som jag.
Funkar detta kit även på laminatgolv (framgår inte vad jag kan se)? Kan vara värt att satsa på eftersom det kommer bo en del gäster där som kanske är lika otursamma som jag.
Funkar säkert, men räcker det inte med att köpa 1 paket som matchar ditt golv.lärjungen skrev:
Snickrade på mitt evighetsprojekt (gäststuga) och lyckades tappa skruvdragaren med bitsen först rätt ned i det nylagda laminatgolvet. Rakt genom skyddspappen. Blev ett snyggt märke. Man kan se att det var en T25 jag hade på. Varenda detalj syns, och flera mm djupt blev det.
Hur mycket otur har du?
https://www.bauhaus.se/vax-for-golvreparation-edding-tragolv-bok-lonn#go-to-description
Jo, kollade på det också, men man behöver såvitt jag vet även en sorts smältverktyg samt diverse svampar och slippapper med mera. Tänkte att kittet innehåller allt man behöver. Och som bonus kan jag fixa mina golv hemma som har en annan kulör.Peter2400 skrev:
Klicka här för att svara