Håller på att göra om i köket och ska byta bänkskivor, ska ha två stycken ekskivor i ett L men vet inte riktigt hur jag ska skarva dom, om man ska skarva kortsida mot långsida eller men ska såga det i en vinkel istället vilket tycker ni blir bäst?
 
Ska du ha ekskiva så ska skarven vara gerad helt klart. Blir ett snyggare följe hela vägen.
 
Hur gör man för att såga dom på lättast och smidigaste sätt?
 
Köper du på Hornbach eller liknane så sågar dom till det och fräser beslag mm för en billig peng
 
skivorna har jag redan köpt, hade tänkt skarva dom med raka kanter men efter lite läsning här så blir jag mer sugen på att gera dom
 
Gera, definitivt! Måste bara bli såå mycket snyggare.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.