Så här ser det ut hos oss.
Vi har inga överbleck, men har "tätat " med utefog där fönsterfodret kommit fel i förhållande till panelens skarvar.
Det är vanlig traditionell Z-panel. Och hittills, efter sju år, har vi inte sett några nackdelar.
Gavel:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Långsida:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder