Så här ser det ut hos oss.
Vi har inga överbleck, men har "tätat " med utefog där fönsterfodret kommit fel i förhållande till panelens skarvar.
Det är vanlig traditionell Z-panel. Och hittills, efter sju år, har vi inte sett några nackdelar.

Gavel:
Vit Z-panel på husvägg med synligt fönster utan överbleck och tätad fog vid panelens skarvar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Långsida:
Husvägg med Z-panel och fönster utan överbleck, tätat med utefog vid panelens skarvar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.