2 379 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Funderar på köpa en ritning
....till en träklocka. Ngn som försökt bygga en? Verkar vara finlir på hög nivå.
http://www.wooden-clockworks.com/MLT-13.html
http://www.wooden-clockworks.com/MLT-13.html
Nähää, då får välan jag bli nummer ett....
Nja har gått å väntat på att dollarn skulle gå ned lite. Och nu har jag börjat renovera badrummet, ganska mkt jobb med det, så till vintern kanske.
Klicka här för att svara