17 215 läst ·
35 svar
17k läst
35 svar
Fullständigt blåst?
Är ni nöjda med slutresultatet bortsett från kostnaderna?
Slutresultatet blev bra, det kan vi inte klaga på, men ärligheten från Golvteamet i Halmstad AB är under all kritik. Trodde man verkligen att vi inte skulle reagera när fakturan var orimligt hög?
Fakturan är betald. Således kan jag nu skriva ut vilket företag det handlar om.
Fakturan är betald. Således kan jag nu skriva ut vilket företag det handlar om.
Avtalade ni något pris från början?L liz1981 skrev:
Klicka här för att svara