Hej,
Har ett ikeakök med ganska låg sockel och nu har vi äntligen kommit så långt att vi installerat diskmaskinen (ej integrerad).
Då diskmaskinens ovandel måste ligga tätt mot bänkskivan fick jag skruva upp diskmaskinens ben till max. Diskmaskindörrens nederdel är självklart inte i linje med skåpens, och är"sockeln" där är mycket högre och synligare. Bänksåpens sockel är nån ikeavariant i vit plast och är inte så hög alls.
Idé om hur man kan få till det snyggt, eller är de dömda att vara fula? (Fult på jobbet också)
Om det ändå är synligt kanske man kan göra något som syns snyggt istället för att försäka dölja?
Tacksam för idéer!