Ett litet förtydligande A.M, jag tycker personligen att stolarna verkar vara okej att ha i en bar, det finns alldeles för många olika modeller, men dessa är riktigt ful/snygga, mao. de fungerar mer än okej!
P-A

nia79 skrev:
Ja, miss Holly var schyste också. Asså, jag tycker inte att en barstol skall kunna snurra, jag tycker det är lite B. Hemma sitter man på stolen, vill man flytta den så lyfter man lite på rumpan. Speciellt dom låga varianterna som är 65 höga. Dom man kan snurra på har också en stor platta under, inte alls nice.
Fast smaken är som baken, det fina är att man får välja själv.
Men det var en fin stol. Jag gillar som sagt nordisk design och mycket trä. Det där futuristiska är jag inte mycket för, ser för mycket ut som en hotell-lobby och inte ett hem.
Men som sagt, åsikter är som rövhål, alla har ett.
Jag tycker att det är avslappnande att sitta i stolar där man kan göra smårörelser, t.ex. sviktstolar eller snurrstolar. Men även där gäller ju att man får lyfta på rumpan om man vill flytta stolen lite, det är ju fortfarande inga hjul på (till skillnad från kontorsstolen min morfar använde som stol i sitt kök!).

Samtidigt hade jag nog haft svårt att välja mellan en snurrstol som är avslappnande och skön för min kropp och en miss Holly stol som är avslappnande och skön för mina ögon. :)
I Anders fall borde han nog välja en som är avslappnande och skön för hans sambo, hon verkar vara en synnerligen tålmodig kvinna och förtjänar säkert väl att få äran att välja stolar. Det blir väl ändå hon som använder dem under kommande år medan Anders renoverar nästa lägenhet? ;)

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
haha, det är ju jag som gillar barer av oss två iallafall!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.