Skall bygga ett badrum i min källare med dusch och bad.skall klinka och kakla
väggar och golv som är av matrialet betong,eftersom väggarna är så ojämna tänkte jag regla upp en ny vägg
utanpå den befintliga,skall jag då ha fuktspärr på betongen och sedan på gipsen???.Vad det gäller golvet
har jag bilat upp det för att lägga nya avlopp + vattenburen golvvärme,sedan gjuta ny platta och klinka på,skall man fuktspärra även här?jag har hört att det finns någon form av duk att ha i golvet,eller räcker det med samma som på väggen??