Nu börjar det bli väääldigt snurrigt :P Läste nyss att någon kommer att ha fuktspärr mellan den yttre isoleringen och den inre i taket...är inte tanken att fukten ska hindras för att komma ut i isoleringen, och med hjälp av ventilationen sugas ut ?? Har även hört att det byggts på detta sättet i ytterväggar. Snälla kan nån reda ut det här :'(och iså fall för o nackdelar med att göra så här.
 
Ahaa...är det så det funkar, man tackar :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.