2 680 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Fuktspärr - Kiilto
Tänkte bara kolla med er som har lite koll..
Jag håller på med fuktspärren till blivande badrummet och inser nu att jag missuppfattade, enligt mig, den något luddiga brochyr som man följer.
Har massiv vägg & golvkonsrruktion bestående av betong / puts, men applicerade Kiilto Keraprimer (gul vätska), fast det egentligen endast gällde skivkonstruktion..
Blir det problem då, eller var det bara ett onödigt moment i mitt fall?
Jag håller på med fuktspärren till blivande badrummet och inser nu att jag missuppfattade, enligt mig, den något luddiga brochyr som man följer.
Har massiv vägg & golvkonsrruktion bestående av betong / puts, men applicerade Kiilto Keraprimer (gul vätska), fast det egentligen endast gällde skivkonstruktion..
Blir det problem då, eller var det bara ett onödigt moment i mitt fall?
Äsh.. Fattar ingenting. Enligt produktinformationen jag hittade till Kera Primern så står det att den är för betong-/cementunderlag, men det framkommer inte att man ska använda det i instruktionerna för massiva konstruktioner.
Liten känga till Kiilto. Dessutom så existerar inte den webbadress som de hänvisar till på förpackningen.
Liten känga till Kiilto. Dessutom så existerar inte den webbadress som de hänvisar till på förpackningen.
Klicka här för att svara