Hej!
Jag har ett torp med torpargrund. Nu håller jag på att gör ett badrum och har då rivit bort golvet. I bjälklaget bestod den gamla isoleringen av sågspån. Tänkte byta den mot gullfiber. Ovanpå detta tänkte jag lägga ett under golv, sedan gips och till sist fuktspärr och klinker. Nu är min fråga om jag behöver sätt in någon form av kapilärbrytande plastfilm någon stans.
/Magnus ???